|
[22-09-2007] Tiesto @ The Matrixx, Nijmegen
|
|
|
| Siesta |
| die love stoned mix vna tiesto is echt slappe hap zeg pfff |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by Siesta
die love stoned mix vna tiesto is echt slappe hap zeg pfff |
slappe hap inderdaad. echt de slechtste remix van Tiesto die ik in lange tijd gehoord hebt.
het lijkt of hij alleen maar een beat erin heeft gebracht en niet nog een beetje zn eigen sound er doorheen gemixed heeft.
Ach kan meneer Timberlake later tegen zn kinderen zeggen: Tiesto, een grote DJ uit Nederland, heeft een van mijn nummers gemixed :p |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
slappe hap inderdaad. echt de slechtste remix van Tiesto die ik in lange tijd gehoord hebt.
het lijkt of hij alleen maar een beat erin heeft gebracht en niet nog een beetje zn eigen sound er doorheen gemixed heeft.
Ach kan meneer Timberlake later tegen zn kinderen zeggen: Tiesto, een grote DJ uit Nederland, heeft een van mijn nummers gemixed :p |
Wie me btw ook enorm tegenvalt is Marco V, die lijkt mee te willen liften op de electro hype, laatst een set gehoord, viel me echt enorm tegen, al die electrohouse plaatjes ineens. Ooit had ie een excentrieke eigen style, tegenwoordig is het 1 vd 100.
JAMMER! |
|
|
| magrec |
| hmm wilde volgende week nog wel marco v horen tijdens dancetour in Apeldoorn. Was wel benieuwd naar zijn sound maar als ik dat zo hoor :nervous: |
|
|
| Siesta |
die remix vna hem van Felix dont you want me was ook al een DRAMA.
Ian Carey & Mochio - Say What You Want (Ian Carey Dub
Denis Naidanow - Ascension
Dada Life - Fashionista Swindle (LBL mix)
Tom Snare - Philosophy (Marco V Remix)
Jaymen - Ooh La Lishious (Extended Mix)
Plaatjes die voorbijkwamen, leuke platen, maar dat verwacht ik niet bij een man als Marco V. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|