|
FTP-help
|
View this Thread in Original format
| Cosmic Guy |
Wie kan mij eens goed uitleggen hoe dat werkt, dat FTP-gedoe? Ik heb een proggie, FTPPro 2.0 genaamd en nu wil ik inloggen op die site van sreamer (screamer.dynu.com), moet je maar eff op de site kijken voor inlogdetails (http://connect.to/screamer) maar ik krijg geen contact.
Hij geeft de melding: ERROR:> Can't connect to remote server. Socket error = #10060.
Is het dan gewoon te druk of doe ik iets fout? |
|
|
| !_PeTrUs_! |
a) Gebruik FlashFXP ipv FTPPro 2.0
b) Er zijn teveel gebruikers op de ftp, dus je moet wachten.
421 Too many users logged for this account. Try again later.
Connection attempt failed. |
|
|
| Optimus |
heej, ik heb flashfxp 1.42 ofzow en dat hoereding doet t niet meer.... als ik inlog kan ik die hele godvergeten dir niet eens zien....
hij gaf 3 daagies geleden aan dat er iets mis mee was....de crack niet meer werkte ofzow???
bleeeeggghh, niet meer fxp... |
|
|
| DJ Bazz |
ehm ik zou WS FTP gebruiken ipv van wat je nu gebruikt of wat er genoemd werd. mar das mijn persoonlijke voorkeur.
enneh die error, ik heb geen idee wat er daarmee wordt bedoeld, check je instellingen nog een keer zou ik zeggen |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by DJ Bazz
ehm ik zou WS FTP gebruiken ipv van wat je nu gebruikt of wat er genoemd werd. mar das mijn persoonlijke voorkeur.
enneh die error, ik heb geen idee wat er daarmee wordt bedoeld, check je instellingen nog een keer zou ik zeggen |
neej man, flashfxp rulezzzzzzzzz:D:D:D
fxp rulezz:D |
|
|
| Cosmic Guy |
Het probleem is al opgelost, na 3x recconecten deed ie het:stongue:
Ben nu lekker bezig met de Qlimax CD:stongue: |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Yarnie
nu pas :P |
;) |
|
|
| Henkie_henk |
whaha ja f33r the leech kings..
(helemaal hendrik)
optimus.. zeg maar ff wann je flashfxp wil.. als k weeres op irc ben ff contacte.. komt t heelmaal goed.. |
|
|
| Kamaya |
Met WS FTP Pro kon ik niet connecten, als ik alle gegevens invulde lukte het gewoon niet (failed connectio), maar met flashfxp kom ik wel overal op. Weet iemand wat ik fout kan hebben gedaan met WS FTP Pro? (het ligt niet aan de servers btw)
bedankt. |
|
|
|
|