|
|
| ZZandirt |
de klaveet is een omgebouwde manege, waar ze grindtegels in de binnenbak hebben gelegd. keertje of tig geweest toen ik nog in Achterveld vree.. wel leuke feestjes, maar het blijft een omgebouwde schuur:whip: :whip: :whip:
sfeer -10
publiek: locals en hakkers
lampies? wel 3 (tl balken)
vechten? elke zaterdag..... nog voordat eemland zuid een politieregio werd, had je in Achterveld alleen een veldwachter. en een hondenteam van v. nimwegen beveiligingen. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
de klaveet is een omgebouwde manege, waar ze grindtegels in de binnenbak hebben gelegd. keertje of tig geweest toen ik nog in Achterveld vree.. wel leuke feestjes, maar het blijft een omgebouwde schuur:whip: :whip: :whip:
sfeer -10
publiek: locals en hakkers
lampies? wel 3 (tl balken)
vechten? elke zaterdag..... nog voordat eemland zuid een politieregio werd, had je in Achterveld alleen een veldwachter. en een hondenteam van v. nimwegen beveiligingen. |
:D Ik heb er 5 jaar gewerkt als glazenhaler/barman :D
Was grandioos. :p
Vroegah kwamen er heel veel boeren en was het gezellig. Toen er steeds meer murruken uit Barneveld kwamen werd het gezeik. Elk weekend matten tussen de boeren en de murukken. 7 gevechten op een avond was standaard. Toen ik er kwam waren er nog geen regels kwa portieren. Leden van Confederates stonden toen bij de deur. Was geen pretje toen je er uit gesodemieterd werdt. Later werdt het veel gestructureerder. Heb er kwa gevechten wel alles meegemaakt. :p Politie te paard, ME, politie honden enzenzenz. Locatie is was stuk verbeterd. Moet zeggen dat het wel leukste bijbaantje was. :p Gratis dranken veel leuke meisjes. :p
Onze TA koreaan Akira kwam er ook regelmatig. |
|
|
| ZZandirt |
my good friends... jarenlang was de Flame (toen nog t/o de Headshop in dat steegje....) mijn stamkroeg. "hey jochie" (zoals ik toen nog was) "zolang je geen probs veroorzaakt ben je koel"
heb er daar meerderen horizontaal de tent zien verlaten...:D
en toen kwam de grunge... iedereen die alternatief wilde zijn klonterde in hetzelfde groepie... (sjonge wat een individualisme) de headshop verdween (heb jarenlater in nijmegen Clarence in de headshop in nijmegen teruggevonden) en de flame kreeg een nieuwe locatie.
Tijden!!!!! rossen in de krankeledenstraat etc... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
my good friends... jarenlang was de Flame (toen nog t/o de Headshop in dat steegje....) mijn stamkroeg. "hey jochie" (zoals ik toen nog was) "zolang je geen probs veroorzaakt ben je koel"
heb er daar meerderen horizontaal de tent zien verlaten...:D
en toen kwam de grunge... iedereen die alternatief wilde zijn klonterde in hetzelfde groepie... (sjonge wat een individualisme) de headshop verdween (heb jarenlater in nijmegen Clarence in de headshop in nijmegen teruggevonden) en de flame kreeg een nieuwe locatie.
Tijden!!!!! rossen in de krankeledenstraat etc... |
:p Komen inderdaad enkel maar van die alternatief gasten. Veder was Amersfoort echt te slecht om uit te gaan. Inderdaad, door die individualisme is Amersfoort echt geen leuke uitgaansstad. Op het ene plein zitten de kakkertjes (karseboom), in de andere steeg naast de kerk zitten weer altenatievelingen, achter kleine kerk langs de langestraat komen de 25+ers. Ik als supergabber heb me er nooit echt thuis gevoeld. :p Die leuke gezellige kroegjes waar muziek lekker zacht staat zijn erbijn aniet. Alleen bij lieve vrouwentheater. Is waarschijnlijk iets voor jouw. Komen heel veel MILF types. :p Mooie vrouwen van boven de 30. |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by New Wave
:p Komen inderdaad enkel maar van die alternatief gasten. Veder was Amersfoort echt te slecht om uit te gaan. Inderdaad, door die individualisme is Amersfoort echt geen leuke uitgaansstad. Op het ene plein zitten de kakkertjes (karseboom), in de andere steeg naast de kerk zitten weer altenatievelingen, achter kleine kerk langs de langestraat komen de 25+ers. Ik als supergabber heb me er nooit echt thuis gevoeld. :p |
hoho, niet te negatief over ol vrouweplein. markzicht is nergens mee te vergelijken. toen henkie nog eigenaar was, zaten we daar 's zomers met een man of 5/6/7/8/9 en groeiend van het bier te proeven. (gekste rekening was 1000 gulden in de week.....oeps..) en die flipperkast....(henk was een fan...) die kon je IN de plee schuiven... nog niet op tilt... je weet wel: zo'n bal die van boven recht door het midden dreigt te gaan.... if you can't move da ball, move da machine.... gheghe
De PPM was voor jouw tijd denk ik... dat was ook nog wel koel (late 80's ) met een loei van een aquarium..later opgesplitst in vlgs mij onder meer rumours...en nog wat ongein...
en de kelder... cellie (toen nog een jochie) toch wel lekker zien draaien daar. tooen kwam de Mazzo etc en was het gedaan met a'frt |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|