|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
Het gaat me er meer om dat een speler op deze wijze na een jaar al weer wil vertrekken. Een "grotere" club klopt aan, de eigenaar wil niet onderhandelen, grote club meldt het toch aan de zaakwaarnemer en ineens is er dan die arbitragezaak. Lekker makkelijk. Indien Ajax/Suarez (aangezien Suarez de advocaat van Ajax heeft gekregen) deze zaak winnen, zou Groningen ook kunnen aankloppen bij alle Jupilerclubs en lagere Eredivisie clubs om eenvoudig spelers te halen.
Arbitragezaakje en vervolgens wijzen op het Suarez Arrest. klaar. |
Ow, daar ben ik het overigens helemaal mee eens hoor. De arbitragecommissie moet inderdaad een soort juridisch voorbeeld gaan stellen nu. Wanneer was de uitspraak? Ik ga vannacht op vakantie namelijk :D |
|
|
| Little Theseus |
overig nieuws:
Taba 5 (mijn studententeam in Amsterdam) contracteert nieuwe speler:
 |
|
|
| AirPole |
Ik ben Suarez alweer vergeten, en vandaag heeft onze Grunn officieel de nieuwe aanvaller Marcus Berg gepresenteerd. Hij speelt in de Zweedse Eredivisie, bij IFK Goteborg ofzo iets :p
Wordt weer een heerlijke competitie dit jaar jongens. Feyenoord gaat Ajax ownen, AZ wordt kampioen en Groningen haalt weer Europees voetbal.
Of zoals Pim zei: Ik heb er zin 'an!!! |
|
|
| DjRV |
Jongens, de fok voetbal manager is weer open op Fok!.
Weer een subleg. maken met ze alle? |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by DjRV
Jongens, de fok voetbal manager is weer open op Fok!.
Weer een subleg. maken met ze alle? |
Naam: TranceAddict
WW: ta2007
Inschrijven voor de eerste ronde kan nog voor a.s vrijdag 19:00.
Dus be quick!! Fok! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|