return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Voetbal: Seizoen 2007 - 2008

AirPole
quote:
Originally posted by Fkwebeman
Zit er dik in dat die arbitragezaak gewonnen zal worden door Groningen. Hij heeft nog slechts 1 seizoen van het contract uitgediend en als je hierin toestemt, is het voor de kleine clubs helemaal onmogelijk om nog spelers wat langer te behouden. Naaistreek vind ik dit.

Ja, daar heb je gelijk in, maar wat voor nut heeft het om en speler te houden die niet langer gemotiveerd is??

:(
Asperge
Ach als hij maar naar Ajax komt dan vind ik het prima. Ik heb wel vertrouwen in die jongen:D
Ouwe Dwaas
even nieuws uit het buitenland:

quote:

Britse politie doet invallen bij voetbalclubs

AMSTERDAM - Afgelopen zomer stond de voetbalwereld op zijn kop door het corruptieschandaal in Italië. Deze zomer lijkt Engeland aan de beurt. De Britse politie voerde maandagochtend vroeg drie huiszoekingen uit bij voetbalclubs in Londen, meldt de BBC.

De politie deed geen uitspraken over welke clubs het doelwit waren en in welke divisie zij uitkomen. Naast de invallen bij de clubs zelf heeft de politie ook huiszoekingen verricht in twee woningen.

Volgens de politie hebben de huiszoekingen niets te maken met een al lopend onderzoek naar de gang van zaken in de Britse Premiership.

En binnenlandse sportnieuws:

quote:

Hoofdsponsor FC Utrecht wil club kopen

AMSTERDAM - De hoofdsponsor van FC Utrecht, Phanos, wil de club uit de Domstad aanschaffen, meldt de NOS. De sponsor wil de club overnemen voor het symbolische bedrag van één euro.

Phanos wil dan wel dat de twintig hectare grond die naast het stadion ligt ontwikkelt mag worden in een recreatieve en zakelijke trekpleister.

De vastgoedontwikkelaar uit Nieuwegein heeft plannen om de begroting van de club te verdubbelen en het stadion uit te breiden naar 50.000 zitplaatsen. Het Utrechtse college van Burgemeester en Wethouders vergadert dinsdag over het voornemen.
Fkwebeman
quote:
Originally posted by AirPole
Ja, daar heb je gelijk in, maar wat voor nut heeft het om en speler te houden die niet langer gemotiveerd is??

:(

Het gaat me er meer om dat een speler op deze wijze na een jaar al weer wil vertrekken. Een "grotere" club klopt aan, de eigenaar wil niet onderhandelen, grote club meldt het toch aan de zaakwaarnemer en ineens is er dan die arbitragezaak. Lekker makkelijk. Indien Ajax/Suarez (aangezien Suarez de advocaat van Ajax heeft gekregen) deze zaak winnen, zou Groningen ook kunnen aankloppen bij alle Jupilerclubs en lagere Eredivisie clubs om eenvoudig spelers te halen.

Arbitragezaakje en vervolgens wijzen op het Suarez Arrest. klaar.
Muppy
KUT

Davids scheenbeen gebroken:whip:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland