|
|
| The Groove |
Heeft iemand het nieuwe album van Sven Vath gehoord? Hij is een hele andere weg in geslagen dan we van hem gewend zijn. Het is niet zo hard als bijvoorbeeld zijn sets en het is zeker niet allemaal techno.
Vooral de cover van 'Je T'aime... Moi non Plus' is echt zo geweldig! Het nummer zelf is geen trance of techno. Maar hele rustige club maar zo enorm vet.
Ik ben zelf een groot lief hebber van Hard House en ik ben ook niet vies van Techno en Trance. Geen van deze stijlen is echt helemaal terug te vinden op het album. Denk dat de meeste nummers een beetje te vergelijken zijn met wat softere techno.
Het hardste nummer op dit album is denk ik Fire. Maar het is wel meteen 1 van de betere nummers. Heerlijke basslijn. Je kan het nummer wel vinden op AG als je benieuwd bent.
Voor mensen die absoluut niet open staan voor andere stromen muziek en die alleen maar naar Trance/techno etc kunnen luisteren moeten misschien maar eerst even luisteren voor ze dit ablum besluiten te kopen.
Dit album is gewoon met enorm veel stijl en liefde voor de muziek gemaakt. Dit is vooral te merken aan de vocals die geschreven EN gezongen (!!!!) zijn door Sven Vath zelf.
Een absolute aanrader voor de liefhebbers.
Ps. Als ik me niet vergis zijn een aantal nummers terug te vinden in de set van Sven Vath op Innercity. |
|
|
| Optimus |
damn, zingt ie zelf nu ook?
ik ga maar ff luisteren dan... ben benieuwd....
ben benieuwd wanneer Tiesto een duet gaat opnemen met Sita:D:D:D |
|
|
| The Groove |
Ik las ergens dat hij de enige DJ is die dat ooit heeft gedaan. En dan hebben we het niet over een een zinnetje over een paar woordjes ofzo. ECHT hele stukken zelf gezongen. Je kan een nummer downloaden bij de downloads van tranceaddicts: Sven Vath - Mind games. Het is een remix van het nummer dat op het album staat. Maar ook hier is alles gezongen door hem.
Bij het nummer 'Je T'aime' zingt ie een duet met Miss Kittin. En hij zingt gewoon in het Frans :D hehe |
|
|
| Eye-Riz |
In 98 ben ik naar de LoveParade geweest, naar een afterparty bij Tresor. Daar draaide Sven Väth dus tig uur lang. En hij heeft daar toen een fantastische set neergezet, heel tergend langzaam opbouwen. Techno die op een gegeven moment echt trance werd. Niet zoals de stroming trance, maar je raakte gewoon in trance, je begon dingen te horen die er niet waren, en nee, dat kwam niet door lekkernijen ofzo..
Sven komt het beste tot zijn recht op een niet al te groot feest, waar hij zijn gang kan gaan tot in de vroege uurtjes. Twee uur voor hem is niets... |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Het nr Sven Vaeth - Design Music is echt meesterlijk. Echt briljant van die man! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|