|
|
| magrec |
Ik zoek de goede mix van shockers theme 2002
tiga and zyntherius - Sunglasses at Night
chris liebing remix heb ik al (die is trouwens mega goed ook) maar das um niet... |
|
|
| Jukx |
| ik denk dat je dan gewoon het origineel bedoelt.. andere mixen zijn er niet. ;) |
|
|
| magrec |
| Jawel het is de club mix (maar volgens een andere mp3 op AG is het de original mix) naja de chris liebing remix is ook wel relaxt. |
|
|
| Jukx |
club mix!?! welke wanker heeft dat nou weer verzonnen.. :)
er is 1 plaat van uitgekomen (gigolo 80) met daarop het origineel en de Chris Liebing remix.
nouja, misschien dat er wel weer een of andere CDM is uitgekomen met allemaal makkelijkere versies erop maar daar hou ik me niet zo mee bezig.. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Jukx
club mix!?! welke wanker heeft dat nou weer verzonnen.. :)
er is 1 plaat van uitgekomen (gigolo 80) met daarop het origineel en de Chris Liebing remix.
nouja, misschien dat er wel weer een of andere CDM is uitgekomen met allemaal makkelijkere versies erop maar daar hou ik me niet zo mee bezig.. |
naja anyway thnx jukx :D ik hou wel van dit soort muziek (electro toch?)
btw ik denk dat jij de enigste bent die deze cd misschien nog wel zou kunnen waarderen. Moet je de volgende cd ééns downloaden
boards of canada - geogaddi als je van psychedelische down tempo tracks houdt dan moet je hem ff downen (je moet echt naar muziek willen luisteren want dit is vage (melodische aphex twin zeg maar)) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|