return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 
Welke Mix??????

Jukx
ja het origineel is electro en die liebing remix beetje crossover techno electro..
moet je eens de Alter Ego remix van Human League - All I ever wanted downloaden! (jaja, de Human League uit de jaren '80 dooon't you want me babyyyy :))

maar goed, ja daar had ik een stukje over gelezen in de BG over Boards of Canada en ik was eigenlijk wel gelijk heel erg benieuwd naar die cd! grappig dat je er nu over begint! staat die gewoon op AG?
magrec
quote:
Originally posted by Jukx
ja het origineel is electro en die liebing remix beetje crossover techno electro..
moet je eens de Alter Ego remix van Human League - All I ever wanted downloaden! (jaja, de Human League uit de jaren '80 dooon't you want me babyyyy :))

maar goed, ja daar had ik een stukje over gelezen in de BG over Boards of Canada en ik was eigenlijk wel gelijk heel erg benieuwd naar die cd! grappig dat je er nu over begint! staat die gewoon op AG?

Ik zal um ff downloaden.
Ja mede vanwege dat stukkie in de BG heb ik hem gedownload. Maar een jongen uit amerika die ik ken is helemaal gek van squarepusher, autechre, aphex twin en die is ook helemaal gek van boards of canada de hele tijd loopt ie te zeggen dat ik ééns wat van hun moet downloaden enzo naja heb ik nu dus maar gedaan en het is echt vet maar ook erg vaag ;)

op audiogalaxy: http://www.audiogalaxy.com/list/song.php?&g=251210533

en dan de 66 minuten versie kiezen.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland