return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 
[31.12.2007] Sensation Duitsland 2007 – Oud en Nieuw wordt wit!

basvh
quote:
Originally posted by Ouwe Dwaas
ben ik helemaal met je eens.
kijk eens naar de line-ups van de buitenlandse SW edities.
Ik snap aan de ene kant dat ze indruk willen maken daar, maar moet dan de NL editie het met 8 uur lang alleen maar met house doen? :whip:

:rolleyes:

Lees mijn post over sensation en waarom het dit jaar all-house maar in de sensation-thread.

Snap best dat jullie trancerts het jammer vinden maar als je die trancebril eens af doet en er logisch naar kijkt dan snap je waarom er dit jaar geen trance meer is.

Trouwens oud en nieuw feestjes zijn zoiezo erg overrated en veels te duur.
Ouwe Dwaas
quote:
Originally posted by basvh

Lees mijn post over sensation en waarom het dit jaar all-house maar in de sensation-thread.

Snap best dat jullie trancerts het jammer vinden maar als je die trancebril eens af doet en er logisch naar kijkt dan snap je waarom er dit jaar geen trance meer is.

ik heb je post gelezen, ik begrijp het volkomen.
En ik ben vaak naar Sensation geweest en het was altijd een mix van house en trance en andere stijlen.
En dat mis ik nu een beetje dit jaar.
En heeft niks te maken dat ik alleen mijn trance bril op hebt, want ik luister veel verschillende stijlen, tja dat trance nr 1 bij mij is ok, maar ik heb altijd genoten van Sensation omdat er verschillende stijlen werden gedraaid en niet 8 uur lang dezelfde stijl.
Loraine
Die goeie oude tijd...dat er nog O&N feesten waren als Energy2000
*zucht*
Ik vond het O&N feest van Intuition in de AstA in 2005 eigenlijk wel een goede opvolger. Mogen de mannen van Intuition Events wel weer organiseren dit jaar :o
Unique2701
quote:
Originally posted by Little Theseus
en terecht.
Als het koetje gemolken is, pak je gewoon een ander koetje drbij!

precies. Nederland heeft ie al in de pocket.
Muppy
quote:
Originally posted by basvh

heb ik ook gelezen en ben het wel met je eens, maar toch vind ik dat je hier dan ook wel een aantal grote toppers neer mag zetten. Erick E, Fedde, Mason kan je ook ergens anders zien elk weekend...Zet dan Roger Sanchez, Morillo, Kenny Dope neer! Echt een wereldnaam zeg maar:o

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland