|
|
| reveal |
Elva personer i 20-25-årsåldern greps misstänkta för narkotikabrott på en rejvfest i Kulturhuset i Jönköping under natten till söndagen. Tre av dem, två män och en kvinna, anhölls misstänkta för innehav av bland annat ecstasytabletter. De kommer från Linköping och Malmö. Polisen specialbevakade festen med nio poliser från Jönköping och Kalmar.
från aftonbladets hemsida |
|
|
| Dj_ExOn |
| Gött!! Dom har fan inte där att göra! Det är dessa personer som ger trance och ravekulturen ett dåligt rykte! Och dom idioterna som var bänga! Vad fan sysslar dom med!? Räcker inte musik och alkohol! |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by Dj_ExOn
Vad fan sysslar dom med!? Räcker inte musik och alkohol! |
Det tycker jag inte är din eller min sak att avgöra. Och att kalla det "Gött" att folk blir gripna... :rolleyes:
/Idiot. |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Det tycker jag inte är din eller min sak att avgöra. Och att kalla det "Gött" att folk blir gripna... :rolleyes:
/Idiot. |
Håller med dig där Kungen......Vill folk göra det så är det upp till dom....Vart dom än gör det.... |
|
|
| Dj_ExOn |
Jo men varför blir dom gripna? (Vill inte låta som en moral tant)
Jo för det är ju för fan olagligt det dom gör! Det är dom som ger snuten skäl att stänga ner allt fler fester.
Och jag vet att det är upp till dom att göra vad dom vill.. men det kan dom göra någon annanstans enligt min mening.
Det är dom som är idioter i det här fallet, inte jag. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|