return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Boeken

Remy D
Zoals de meeste wel weten ga ik over 3 en halve week een jaar weg naar Nieuw-Zeeland. Maar nou wil ik nog minimaal 2 boeken kopen om mee te nemen. Ben nooit een lezer geweest maar wil dat nu wel gaan doen als ik weg ben. Heeft er iemand tips? Boeken moeten niet te dik zijn. :p

Ik heb net al Kluun gekocht met "er komt een vrouw bij de dokter". Die had ik al van 2 mensen als tip gekregen.

Ik had ook "Het geheugenspel" van Nicci French in mijn handen en "Terug naar de kust" van Saskia Noort. Dat waren ook makkelijke boeken om met me mee te slepen en ze stonden hoog in de boekenlijst maar weet er verder weinig over dus daarom dacht ik laat ik het is op TA vragen. Volgens mij was er in het verleden ook al is een thread over, maarja het zoek systeem hier vind ik niet echt je van het. :eek:
basd
Wat voor soort boeken? Kan je een hoop goede aanraden maar dat zijn eigenlijk (bijna) allemaal historische thrillers. En vrij dik :)

Als je daar niet van houdt doet Stephen King het altijd wel goed.
Zand|Man
quote:
Originally posted by Remy D

Ik heb net al Kluun gekocht met "er komt een vrouw bij de dokter". Die had ik al van 2 mensen als tip gekregen.

Kluun heeft een vervolg van "komt een vrouw bij de dokter" namelijk "de weduwnaar", wat overigens ook een erg goed boek is.
Muppy
Dan Brown - Het Bernini Mysterie

W.F. Hermans - Nooit Meer Slapen
jeronimo_jd
lees de bijbel, dat is het meest gelezen boek ter wereld (nou niet dat ik gelovig ben ofzo hoor)
of boeken over de Mossad (geheime dienst van israel); echt gebeurd en zeer spannend. Laatste boek dat ik gelezen heb was de Da Vinci Code, is wel dik, maar leest wel vlot, moet je ook wel eens gelezen hebben.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland