return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 
Vinyl shops i sthlm?

Dj_Activated
quote:
Originally posted by mindshooter
Mossebacke records...helt klart BÄST! Mest begagnat men fy så mycket...

Har köpt typ 5 st klassiker där....har inga spelare heller dock :p

För att komma dit:
Slussen utgången som ligger längst bort på perrongen och går uppåt.
höger är det som gäller. Gå upp tills du kommer ut. Sväng sedan vänster up i backen. Sedan vänster igen vid tempo-butiken. Upp i baken ligger det på vänster sida. När du kommer in är FULLT med skivor....det finns hur mkt som hellst och trångt är det. Men om du beger dig in i bakdelen på butiken genom en liten öppning kommer du in i ett lager med Vinyl...asstort....tog mig ca 10 besök innan jag hittade detta haha

Vilka klassiker köpte du? Den där butiken låter intressant, har aldrig hört talas om det, funderar på att gå dit nån dag i veckan!

//DJ_A
mindshooter
quote:
Originally posted by Beamish
killen som jobbar där ger ett intryck av att vara en luffare....

han säljer skitmkt promoskivor o sånt som inte ens är tänkt för butiker...

Haha jag vet....men han kan ALLT om ALLT och det lovar jag dig! Jag kan fråga honom om trance och min farsa frågar om nån Underground trubadur från 60 talet haha....

Dj_Activated: Jag har köpt bla: Apoptygma Berzerk - Kathys song, Cygnys X - Supestrings, Space Brothers - Shine.
Amnezia
quote:
Originally posted by AnD
Köper nån av er vinyls i sthlm, och i så fall vart? Jag har köpt lite på mega skivakademin vid sergels-torg men de har inte så mycket av intresse. Hört om nåt ställe som heter pitch-control, vart ligger det?
Får mina 1210or sen snart och jag måste fixa lite vinyls innan det :) ..

har handlat lite då å då på Pitch å Mega...

men mest från nätet.

backtoplastic.com
djservice.org
bangingtunes.com uk
chemical-records.com uk
tidy.com

e nåra bra
/nezia
Sand Leaper
Nyttig info:DMen er det noen som har adressene til disse sjappene (Saturn Return og Mossebacke)?Jeg fant noe som het Blitz Recs. også,noen som har hørt om den?
SteveTranz4ever
Saturn Return

Tyska Brinken 32 (Gamla Stan)
111 27 Stockholm

http://www.saturnreturn.nu

C.U.M
http://www.cum-clubwear.nu/index00.asp

Vet vart Mossebacke ligger men inte vart den där klädbutiken ligger som mindshooter nämde

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden