|
|
| M_Peror |
| quote: | Underworld naar Nederland
Uitgegeven: 20 juni 2007 11:47
AMSTERDAM - De Britse band Underworld geeft op 9 november een concert in de Heineken Music Hall in Amsterdam. De kaartverkoop begint zaterdag, zo liet concertorganisator Mojo woensdag weten. De formatie was in 2005 voor het laatst in Nederland.
Underworld komt dit jaar met een nieuw album Oblivion With Bells, het eerste in vier jaar tijd. Born Slippy, van de soundtrack van de film Trainspotting, is de grootste hit van Underworld.
(c) ANP
Bron: nu.nl |
Sounds good! Eens kijken wat de kaarten gaan kosten. |
|
|
| Muppy |
| Klinkt zeker goed!!!Heb ze nog nooit live meegemaakt, maar van wat ik gehoord heb, moet het echt megavet zijn...:D |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Muppy
Klinkt zeker goed!!!Heb ze nog nooit live meegemaakt, maar van wat ik gehoord heb, moet het echt megavet zijn...:D |
Dat zijn ze. |
|
|
| Remy D |
Ik vond ze toen echt zwaar tegenvallen op Impulz. Helaas.
Daarentegen waren The Chemical Brothers de 1ste keer in de HMH wel goddelijk goed. Onovertroffen live act. :tongue2 :tongue2 |
|
|
| basvh |
| Vond ze ook erg tegenvallen op Impulz. Eigenlijk sta je op Born Slippy te wachten. Meest irritante vond ik nog dat die nummers allemaal los werden gedaan, had verwacht dat het een doorlopende live act was. n |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|