return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Hur mycket vatten kan man dricka?

dbl
quote:
Originally posted by Cloudburst
Vatten är gott. Vi har sveriges näst godaste vatten enligt en tävling. :p (domarna mutade!)

hehe.. såg precis att du bodde i gbg också :)

näst godaste vatten låter la rätt så bra...

i bollebygd där jag bodde förut finns det ett ställe som utsågs till bästa vatten nån gång
St_Andrew
ramlösa = bästa vattnet!
Cloudburst
quote:
Originally posted by dbl
hehe.. såg precis att du bodde i gbg också :)

näst godaste vatten låter la rätt så bra...

i bollebygd där jag bodde förut finns det ett ställe som utsågs till bästa vatten nån gång

Nja, bor i Kungsbacka, men skriver man gbg så fattar folk.. ;)

Vattnet då? Jo det filtreras genom Fjärås bräcka (skapad av moder natur på istiden) vid Lygnern i några årtionden, och får på så vis sin fina smak. :D
dbl
quote:
Originally posted by Cloudburst
Nja, bor i Kungsbacka, men skriver man gbg så fattar folk.. ;)

Vattnet då? Jo det filtreras genom Fjärås bräcka (skapad av moder natur på istiden) vid Lygnern i några årtionden, och får på så vis sin fina smak. :D

ok... bor ju inte precis i gbg heller.. bor i mölndal... fast det e ju lite närmare gbg än va kungsbacka e.. hehe ;)
beaversweede
fasen va törstig men blir av att läsa igenom den här tråden :p ..

själv så dricker jag runt 2 liter vatten om dagen och tycker att det räcker gott och väl..

på tal om att sova mindre så kan ni ju börja träna qi-gong eller taichi ;) ,för då tillför man den mängd energi till kroppen som man har förlorat under dagen(t.ex. promenera,träna m.m)

läste om en kruttant i kina som var arvtagare i en qi-gong stil som steg upp kl. 3 på morgonen och gjorde qi-gong :crazy:
plus att hon bara sovde ca 3 timmar per natt.

men det funkar säkert det där med att dricka vatten också...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden