return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 
[05.08.2007] Armada at the Beach @ Beachclub Vroeger, Bloemendaal

AirPole
Mooie foto's JP. Als ik op de foto's moet afgaan was het dus wel een geslaagd feestje.

:)
Donna
Sja,alleen veelste kort:P
Asperge
Superfoto's JP!
FenixStyle
En het was weer een zalig feestje.. :crazy: Reeds 'smorgensvroeg vertrokken aangezien er door het zomerweer veel files verwacht werden. Na wat tussenstops en de files, rond 13u gearriveerd. Mooi op tijd dus om strand te verkennen en op tijd te gaan aanschuiven aan de kassa om zeker nog een ticket te hebben. (weet niet of het nu eigenlijk nog uitverkocht is geraakt)

Openingsset was van Mischa Daniëls. Redelijk commercieel electro/house-setje. Al bij al nog wel leuk om even te chillen in de zetels daar. Daarna was het tijd voor Blake Jarell, na vorige week keek ik toch wel uit naar z'n set. :) Z'n set van vorige was iets meer trancy, vond hem in vergelijking met vorige week dus ietswat tegenvallen. (kan ook wel zijn omdat ik tevergeefs zat te wachten op Road Kill :p) Hij heeft uiteindelijk ook slechts een dik uurtje gedraaid itt het vooropgestelde 1,5u. Na Blake was het de beurt aan Matthew Dekay. Hij draaide een zeer aangenaam trance/progressive setje. Het begon toen ook al ferm druk te worden waardoor hij de sfeer er ook al goed in kreeg.
Om half negen was het dan de beurt aan Armin. Zoals te verwachten viel, was z'n set gelijkaardig aan dei van vorige week. Over het algemeen was de set wel iets minder hard, en had hij er wat zonnige plaatjes tussengestoken. De locatie was daar dan ook uitermate geschikt voor, aan het strand Southern Sun horen terwijl op de achtergrond de zon achter de horizon verdwijnt is echt wel ZALIG :crazy: :eyes: Sfeer tijdens z'n set was iets minder uitbundig als vorige week, maar bon het publiek van vorige week had ik dan ook al lang niet meer meegemaakt :)
Na Armin nog wat blijven chillen, maar niet meer in de club zelf binnen geweest voor de afsluitende set van Dekay.
Enige minpuntje aan de avond waren de extreem dure drankprijzen: 3 euro voor cola, 4 euro voor water(50cl), 5 euro voor Corona...:nervous: Voor de rest viel er niks op te merken aan de organisatie, Armada @ The Beach is voor herhaling vatbaar :)

Een 50tal foto's:
http://home.euphonynet.be/fenixstyle/Armada_Beach.htm
Spliph
goed om te horen dat t feessie zo geslaagd was :) kon zelf niet want was nog op vakantie.....=)

iig,

www.armadamusic.nl heeft ook heel veel foto's en wie weet sta jij dr ook tussen??

greetz! en...tot mysteryland?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland