return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Avondje uit met SuperSjinees

SnuggLe
quote:
Originally posted by Optimus
ze was nog slim ook, ze zou net afstuderen in Civiele Techniek (wat dat ook moge zijn) aan de Uni

hmmmm Linda geilllllllllllllllll:D:D:D

Studeerde ze in Enschede of niet???
Want dan ken ik haar misschien wel.... De Enschedeploeg moest werken bij de TMF-awards, daar werk ik ook.

Greetz,
SnuggLe
Optimus
quote:
Originally posted by SnuggLe

Studeerde ze in Enschede of niet???
Want dan ken ik haar misschien wel.... De Enschedeploeg moest werken bij de TMF-awards, daar werk ik ook.

Greetz,
SnuggLe

uuuuuhhh, ze woonde in Delft dus ik d8 van niet, ze studeerde in Rdam geloof ik?
Gekhous
misschien was het wel die Linda van hier!!! ;)

wij waren ook tent uit gekickt omdat maat van me een spijltje van de trap gesloopt had, uitsmijter was HELEMAAL over de rooie, en wij zo van: rustig maar, we gaan al!!! ik wou eerst mn biertje ff opdrinken, sloeg ie uit mn hand :) gingen we jas ophalen, moesten we onze kaartjes aan m geven & buiten wachten... opvallend feit: de man met de cola was er niet uitgekickt, maar ja, die was toen in zn eentje, dus die kwam ook maar mee...

over HQ: weinig kans, vrijdagen komen mij vaak niet goed uit, moet werken zaterdagjes...
Optimus
quote:
Originally posted by Gekhous
misschien was het wel die Linda van hier!!! ;)

wij waren ook tent uit gekickt omdat maat van me een spijltje van de trap gesloopt had, uitsmijter was HELEMAAL over de rooie, en wij zo van: rustig maar, we gaan al!!! ik wou eerst mn biertje ff opdrinken, sloeg ie uit mn hand :) gingen we jas ophalen, moesten we onze kaartjes aan m geven & buiten wachten... opvallend feit: de man met de cola was er niet uitgekickt, maar ja, die was toen in zn eentje, dus die kwam ook maar mee...

over HQ: weinig kans, vrijdagen komen mij vaak niet goed uit, moet werken zaterdagjes...

welke tent?
Optimus
mwhehehe, dit was een gedenkwaardige avond:p

Theesaus, heb je dat wijf nou echt weer gezien op Innercity?:D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland