|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
ze was nog slim ook, ze zou net afstuderen in Civiele Techniek (wat dat ook moge zijn) aan de Uni
hmmmm Linda geilllllllllllllllll:D:D:D |
Studeerde ze in Enschede of niet???
Want dan ken ik haar misschien wel.... De Enschedeploeg moest werken bij de TMF-awards, daar werk ik ook.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Studeerde ze in Enschede of niet???
Want dan ken ik haar misschien wel.... De Enschedeploeg moest werken bij de TMF-awards, daar werk ik ook.
Greetz,
SnuggLe |
uuuuuhhh, ze woonde in Delft dus ik d8 van niet, ze studeerde in Rdam geloof ik? |
|
|
| Gekhous |
misschien was het wel die Linda van hier!!! ;)
wij waren ook tent uit gekickt omdat maat van me een spijltje van de trap gesloopt had, uitsmijter was HELEMAAL over de rooie, en wij zo van: rustig maar, we gaan al!!! ik wou eerst mn biertje ff opdrinken, sloeg ie uit mn hand :) gingen we jas ophalen, moesten we onze kaartjes aan m geven & buiten wachten... opvallend feit: de man met de cola was er niet uitgekickt, maar ja, die was toen in zn eentje, dus die kwam ook maar mee...
over HQ: weinig kans, vrijdagen komen mij vaak niet goed uit, moet werken zaterdagjes... |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Gekhous
misschien was het wel die Linda van hier!!! ;)
wij waren ook tent uit gekickt omdat maat van me een spijltje van de trap gesloopt had, uitsmijter was HELEMAAL over de rooie, en wij zo van: rustig maar, we gaan al!!! ik wou eerst mn biertje ff opdrinken, sloeg ie uit mn hand :) gingen we jas ophalen, moesten we onze kaartjes aan m geven & buiten wachten... opvallend feit: de man met de cola was er niet uitgekickt, maar ja, die was toen in zn eentje, dus die kwam ook maar mee...
over HQ: weinig kans, vrijdagen komen mij vaak niet goed uit, moet werken zaterdagjes... |
welke tent? |
|
|
| Optimus |
mwhehehe, dit was een gedenkwaardige avond:p
Theesaus, heb je dat wijf nou echt weer gezien op Innercity?:D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|