return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 
Var skall man åka om man vill dansa utomlands i sommar och när skall man åka??

HyperFreak
Forresten folkens...

Vet dere hvor mye man må betale for å reise til Nederland fra Scandinavia??

Jeg trenger et par forslag på hvor mye man ca. må betale for fly, opphold ++

Hva kan man reise billgst med? Fly?? Båt???

Tack :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by HyperFreak
Forresten folkens...

Vet dere hvor mye man må betale for å reise til Nederland fra Scandinavia??

Jeg trenger et par forslag på hvor mye man ca. må betale for fly, opphold ++

Hva kan man reise billgst med? Fly?? Båt???

Tack :)
Vet inte riktigt men det kan kanske gå på ett par tusen med flyg. Gå till www.SAS.no och kolla SAS priser. Sen har du ju även det Hollänska flygbolaget KLM som har http://www.klm.com

Jag är ganska säker på att Gaby vet väl vad det kan kosta eftersom vi alla vet att hon var på Trance Energy :tongue2

C-ya...
Gaby
- 1450-2500 SEK för flyg
- 50 SEK från flygplats till Amsterdam
- 80-200 SEK för boende
- 100-450 SEK för inträde för party

Återkommer med site för allt det här ;)
Ravesquad
:eek: Var skall man åka då? Börjar bli dags o bestämma sig nu.. Gaby vart ska/är du? Trance e ju det jag gillar bäst o dansa till dårå...E London en bra trancestad? Eller ska man satsa på Loveparade eller Amsterdam? Hur ska ni andra göra?
Gaby
quote:
Originally posted by Ravesquad
:eek: Var skall man åka då? Börjar bli dags o bestämma sig nu.. Gaby vart ska/är du? Trance e ju det jag gillar bäst o dansa till dårå...E London en bra trancestad? Eller ska man satsa på Loveparade eller Amsterdam? Hur ska ni andra göra?

Jag drar till Ibiza och festar i slutet av Juli och början av augusti, 4 veckor totalt om allt går som jag vill ;)

Trancelandet nr 1 är ju Holland!! London har mycket house och 2-step och sånt... Holland är ju trance! :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden