return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Amnesia, DC10 en andere clubs op Ibiza bedreigd met sluiting...

basvh
quote:
Originally posted by Chicane
Uitroeien dat drugs gemeuk, perfect.. laat ze maar eens voelen wat die junks veroorzaken voor het publiek wat wel een leuke avond kan beleven zonder snoepjes!

Drugs is voor LOSERS!

mwahahaa zonder drugs was er geen muziek geweest en al helemaal geen housemuziek. Door de eeuwen heen hebben zijn drugs en muziek sterk aan elkaar verbonden geweest. Van eeuwenoude stammen of bekende klassieke componisten.

De opkomst van de housemuziek en de opkomst van de xtc zijn nouw aan elkaar verbonden. Zonder xtc was house nevernooit zo groot geworden. En buiten dat, in heel het bedrijfsleven, van ambtenaar tot musicmanager, wordt er drugs gebrukt.

Ik ben zelf drugsvrij maar iemand moet gewoon lekker doen waar die zelf zin in heeft. Alleen gaan (te) veel mensen er te ver in en gebruiken teveeel drugs. En dit slaat weer op het topic. Het drugs gebruik in ibiza is echt huge. En dan vooral die afters bijvoorbeeld in de DC10. De sfeer is daar geweldig, iedereen pannetje uit hun dak en de DJ's kunnen daar dieper dan diep gaan. Helaas gaan er veel mensen te ver en gaan er teveel out. Daarom waarschijnlijk die acties. Al kan het wel weer een opgeblazen verhaal zijn zoals bijna elke zomer.
Unique2701
Ik vraag me altijd af of de zogenaamd drugshaters zelf ooit wel eens een pilletje hebben genomen? Niet aan drugs doen is 1 ding, maar zo anti-drugs zijn vind ik echt weer wat anders.
Donna
Sja,toen ik nog nooit iets had gebruikt was ik ook fel tegen.
Nu ben ik eigenlijk weer net zo fel tegen ookal heb ik t 1 en ander gebruikt.
Maar toch anders "tegen" omdat ik ook de leuke kanten ervan heb ervaren en weet dat als je t "netjes" houd,t eigenlijk niet zoveel kwaad kan maar wel een knalvet feest kan meegeven.

Maar t is t me niet meer waard,je voelt je geheid verrot de dagen nadat je iets hebt gebruikt en bij vaker en regelmatig gebruik word je een emotioneel labiel geval,hoe je t ook went of keert.

Dus sja,ik ben eigenlijk tegen maar toch zou inderdaad de muziek nooit zo zijn ontstaan,wat basvh zei.
Drugsmisbruikers zijn lame maar dat zijn de alcohol verslaafden net zo,ach,oneindige discussie altijd dit;)
Smirnoff
quote:
Originally posted by Donna
oneindige discussie altijd dit;)

Dan gaat dit dus de langste draad ooit worden :toothless

*plop*
SnuggLe
quote:
Originally posted by basvh
mwahahaa zonder drugs was er geen muziek geweest en al helemaal geen housemuziek.

Denk dat je beter kunt zeggen: zonder homo's was er geen housemuziek geweest.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland