|
|
| Connector |
Hur mycket tar t ex tiesto, armin, pvd m.fl för ett set på 4-5 timmar?? Hur långt innan måste man boka med?
Tänkte ha en liten privat hemmafest för ca 5 pers och jag tänkte boka :rolleyes: |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Connector
Hur mycket tar t ex tiesto, armin, pvd m.fl för ett set på 4-5 timmar?? Hur långt innan måste man boka med?
Tänkte ha en liten privat hemmafest för ca 5 pers och jag tänkte boka :rolleyes: |
Ja du det är nog inte så billigt vet dock inte vad tiesto å pvd kostar.....Men jag har hört att Carl Cox är mycket dyr typ runt 100000-200000 kr.....Om du har råd med det :D :D :D :D |
|
|
| sipowitz |
Tjenare!
För inte så länge sen frågade jag samma sak i det stora forumet... har för mig jag fick till svar att de riktigt stora kostade uppåt 300000kr för en kväll.
Sen är det dock inte bara pengarna det hänger på, vad jag har förstått så spelar t.e.x. dj tièsto inte på privata fester utan det måste vara en "större" publik
mvh. martin |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by sipowitz
Sen är det dock inte bara pengarna det hänger på, vad jag har förstått så spelar t.e.x. dj tièsto inte på privata fester utan det måste vara en "större" publik
mvh. martin |
:rolleyes: = ironi vettu :)
Tänkte att man kunde få en duglig för 50 000:- :) |
|
|
| Dj_Activated |
| Jag tar 500 pix för en kväll LOL :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|