|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Chrono|one
Wat gebruik je dan wel in photoshop :conf: |
Foto's :p
maaarrrhhhuhhhh effe voor de opbouwende kritiek.........
mido.........JE HEBT HET PLAATJE ZWAAR VERNEUKT :D
Paas hem mij maar in de avond en ik zal hem effe beetje opvrolijken......... |
|
|
| LowRider |
| quote: | Originally posted by theoden
ik neem aan dat je met dynamischer, flash bedoelt
ikzelf dacht ook zo, maar veel wat je doet in flash word eerst gemaakt in photoshop. toen ikzelf net flash begon te leren dacht ik dat flash helemaal het einde was, en meer niet nodig had.
al een lange poos nu snap ik dat photoshop, een heel sterk en dynamisch programma is, en ik zou er niet zonder kunnen.
flash geeft je de indruk dat het leuker is omdat je gelijk resultaat boekt, namelijk beweging. en in flash is dat heel makkelijk te realiseren.
en wacht maar tot je flash gaat combineren met 3d... dat is helemaal het einde.
maar als je photoshop eenmaal 'begrijpt', dan kan je dingen realiseren die niet met programma's zoals flash te doen zijn.
naar mijn mening... photoshop RULES
[/EDIT] |
begrijp me niet verkeerd... tuurlijk heb je photoshop nodig voor flash (of voor de rest van bijv site, niet-flash onderdelen) maar als je gewoon een btje loopt te klooien vind ik, zoals jij ook al zegt, flash gewoon relaxter.
Als je in photoshop iets maakt, moet je het nog verwerken tot bijv website, met flash heb je meteen al iets bruikbaars.
tip: check is flash.pagina.nl -> Inspiratie bronnen... fiiieuw!! :D |
|
|
| Jappio |
Persoonlijk vind ik dit wel een leuk forum.. Ik ben ook een tijdje flink 'flasher' geweest, en je kan er inderdaad snel leuke dingen meemaken.. Ik heb t gewoon geleerd uit zo'n boekje, in 20 lessen flash.. En dan daarna zelf een btje aanklooien.. Werkt volgens mij het beste.. PS hetzelfde verhaal.. Gebruikt hier trouwens ook iemand director? Kan je ook veel leuke dingen mee doen haha..
Nou ja,, om maar weer ff on topic te komen: Kunnen we nie iets doen dat we allemaal een plaatje bewerken zeg maar.. Dus niet 1 tegen 1 maar een projectje waar we allemaal wat aan doen.. Ik weet nie of da een idee is? LTR! |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by TimeportE
omdat henkie toch iets te druk was met huiswerk maken :D hiero heb ik eff opgeslagenn.. nie fantastisch idd maar ja.. had ook erg weinig tijd! :)
[/URL] |
ja ik had wel tijd.. maar ik moest site maken.. sigje.. en logo.. :) heb alweer aids pijn aan me elleboog :) k zie wel wat en wann k er wat van bak :)
iig thx voor de opslag.. k sla backhandje terug
enne mido heeft wel punt.. dat art plaatje dat die ene henkie had gemaakt.. is eigenlijk al af :) |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
ja ik had wel tijd.. maar ik moest site maken.. sigje.. en logo.. :) heb alweer aids pijn aan me elleboog :) k zie wel wat en wann k er wat van bak :)
iig thx voor de opslag.. k sla backhandje terug
enne mido heeft wel punt.. dat art plaatje dat die ene henkie had gemaakt.. is eigenlijk al af :) |
*jubel jubel*
Ik krijg gewoon gelijk!! whehehe |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|