return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 
Oordopjes

AirPole
quote:
Originally posted by Remy D
Ik weet nog wel als jochie dat ik altijd bij de KNO arts kwam, moest ik ook een oordopje hebben voor als ik ging zwemmen. Werd er ook een 1 of ander paars warm goedje in mijn oor gespoten die dan gevormd werd tot een oordop. Ook heel mooi op maat allemaal, zat nog best lekker ook. En toen zwemmen, binnen een uur en een paar keer duiken van de plank was ik hem al weer kwijt. :haha: Weg 25 gulden, dat kostte dat ding toendertijd. hahaha heb nooit meer een nieuwe laten maken, niet dat ik het zelf moest betalen natuurlijk maar het had toch geen zin bij mij. :tongue2

Zo nu weten jullie weer wat meer over mij. :toocool:

:stongue:
HARDcase
heb er zelf oordoppen op maat laten maken bij Schoonenberg, aangezien ik na feesten last kreeg van oorsuizen (vooral van de Asta, waar ze voor de grap eens een nieuwe boxen hadden die echt veel te hard kunnen). Sindsdien nooit meer last van oorsuizen oid gehad, dus echt aan te raden.

En ja, het is 150 euro, dus wel wat duurder dan die goedkope oordoppen, maar:
- ze werken beter en ze dempen al het geluid even veel, dus de muziek vervormt niet
- tegen elkaar praten met deze oordoppen in kan ook gewoon prima. Dat is wel anders met die goedkope propdingen.
Loraine
quote:
Originally posted by ZZandirt
en vwb je oren: wees daar zuinig op....:whip:
er zijn al gele doppies (geen gezicht, toegegeven) voor 25 cent...indoen die hap! scheelt je over een paar jaar flink wat ellende..

Ik heb van die skattige licht roze van Ohropax, doen het prima op feestjes. :o
5 paar voor ong 3 euri, cheaper kan haast niet!

Al kan ik me voorstellen dat je die buiten Groningen als kerel niet in je oren zal proppen :tongue2
Tom Lont
Ik heb zelf deze:

Exinore Flexcomfort ER15 15Db demping (ook te krijgen in -9 en -25Db)

Kostte ongeveer 150 euro bij Schoonenberg, zullen dezelfde wel zijn die HARDcase hierboven al noemde.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland