|
|
| Frenkieee |
Bedankt voor het kapen van mijn topic :)
Ik draai zelf niet, dus het hoeft niet het beste van het beste te zijn. Ik zal nog wel eens wat rond gaan googlen.
Ik heb Elacin genoemd zien worden. Zijn er nog andere merken waar ik op kan letten? |
|
|
| magrec |
| Ik moet ze ook asap hebben ivm draaien. |
|
|
| ThaMaestro |
miss een heeele domme vraag, maar heb je die doppies in TIJDENS t draaien? of als je in n club bent waar je gaat draaien, maar nog niet bent begonne (of reeds klaar bent)?
want lijkt me n beetje gek idee; oordopjes op en daar je koptel overheen :crazy: |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by ThaMaestro
miss een heeele domme vraag, maar heb je die doppies in TIJDENS t draaien? of als je in n club bent waar je gaat draaien, maar nog niet bent begonne (of reeds klaar bent)?
want lijkt me n beetje gek idee; oordopjes op en daar je koptel overheen :crazy: |
Gek is het niet, ik en mijn vrienden gaan morgen allemaal met een wortel in ons reet lopen na dat voorvalletje in Groningen. Je kan niet voorzichtig genoeg zijn. :nervous: |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by Remy D
Gek is het niet, ik en mijn vrienden gaan morgen allemaal met een wortel in ons reet lopen na dat voorvalletje in Groningen. Je kan niet voorzichtig genoeg zijn. :nervous: |
Wat die kerels gedaan hebben helpt die wortel echt niet tegen hoor. :stongue: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|