|
|
| FenixStyle |
In juli ga ik normaal gezien vakantiewerk doen, en tussendoor nog wat feestjes met als hoogtepunt natuurlijk Tomorrowland :cool:
Midden augustus begint de 2e zit, en ik heb zowiezo al een heel aantal vakken te doen dus wordt het veel blokken in augustus.
Een echte vakantie heb ik niet gepland, maar ik g in augustus wsl wel nog mee op verplaatsing met Genk in de Champiosn League-voorronde. Al hangt dat laatste natuurlijk ook af van waar ze spelen, aan de kanten van Rusland enz zullen ze mij ook niet rap zien :p Maar een loting tegen een ploeg uit Frankrijk, Engeland, Ierland, Duitsland, Zwitserland,... zou wel ideaal zijn :) |
|
|
| Devilex |
Juli: vakantiewerk
Augustus: herexamens
En tussendoor veel mountainbiken |
|
|
| Thomas @ A.T.P |
Juli: Week naar lorett + Tour de France + Tomorrowland(enkel zondag)
Augustus: 14 dagen werken, miss herexamens allessinds nie veel dan
Doorheen de vakantie veel producen en de releasen wat promoten enzo + men erasmus plannen want ik vertrek rond 10 september al op erasmus |
|
|
| De Geert |
9 - 18 juli: tripje naar Istanbul met vrienden
de rest van juli: aan de zee wss
dan Tomorrowland 2 daagjes genieten, om daarna in augustus vakantiewerk te doen
september nog een paar weekjes uitbollen en dan het nieuwe schooljaar beginnen... |
|
|
| DJ Sid |
Zoveel mogelijk bij mijn vriendin zijn :)
Wanneer heb je verlof?
30juni (laatste examen) - 13juli (begin vakantiejob)
10 augustus - begin september = wss kleine tweede zit :(
begin september - eind september (vakantie, tot aan begin academiejaar 2007-2008)
Ga je op reis? Wanneer + waar?
Wss met vriendin ofwel met kameraden een weekendje naar de zee. Wss in de eerste week van juli.
Doe je een vakantiejob?
Jip, 13 juli - 10 augustus (bij De Post)
Welke feestjes doe je?
Véél fuiven :)
Misschien Tomorrowland :)
Geen festivals ... vallen op slechte datums voor mij. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|