return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Hoe ziet jouw zomer er uit?

Transfusion
Hopelijk werken in Juli, djm 800 kopen en hopelijk nog 'n draaitafel (y)

Dan 2de zit waarschijnlijk en in september nog voor 'n week of 2 naar frankrijk of portugal. En misschien tomorrowland.
domineesje
van 14/07 tot 6/08 verlof die wordt verlengd met 1 week economisch werkloos :) en de week erna is een korte week...

- weekendje Boom de Schorre
- 11/O8 feestje
djcresto
Verlof van 16 juni tot en met 8 juli
Op reis van 16 juni tot 30 juni. Een week rondrit in Turkije en een week op 5 sterrenhotel. Als het goed weer is volgt er wel nog een kampeertrip. Zoiezo trekken we het weekend van de betaparty met de tent nr Malmedy. Olé

Ik doen enkel Tommorowland. De andere feestjes zullen spontaan wel komen.
Jasperovitsj
22 juni laatste examen, dan nog wat verder werken aan m'n thesis dat in tweede zit binnen moet. Vanaf 5 juli vakantiewerk bij Vanden Borre tot 25 juni, met daartussen af en toe vrijaf voor een uitstapje of een feestje (Digweed in de Vooruit :crazy: ). Van 28 juli tot 5 augustus naar Duitsland met de vendeliers, en als we terug zijn wordt het opnieuw aan het thesis werken en ondertussen ook nog wat proberen te solliciteren. En hopelijk hoef ik niet te studeren voor tweede zit. Ik zit nog op koers voor eerste zit, maar je weet nooit :nervous:
Bertn
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En hopelijk hoef ik niet te studeren voor tweede zit. Ik zit nog op koers voor eerste zit, maar je weet nooit :nervous:

2de lic communicatiewetenschappen? dan bestààt 2de zit toch niet meer?:p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium