|
|
| massiveK |
Ik vond deze show gewoon echt goe. Ik heb niks te doen met deze mensen dus t'is zeker niet zuiver promotie. Tja, als het moet kan dit post gesloten worden en zal ik deze show in een andere topic voorstellen. Ik dacht toch dat het zou beter zijn om een uniek topic op te bouwen in plaats van een groot topic van 100 paginas met gemengde dingen.
| quote: | | Die twee hier (...) niks speciaal |
Mja.. wie beslist wie is speciaal. Wat zijn de criteria? Waarom een topic voor ASOT of Markus en niet deze? Ik vond persoonlijk deze show zo goed als ASOT (zeker de laatste episodes) en wil dus dat met andere verdelen. Niet geinteresseerd? Gewoon niet kliken
Tja en een post per maand is toch niet flood hoor. T'is toch beperkt. |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Push2005
Wat is dit eigenlijk voor een nutteloze/belachelijke topic :conf:
Zo kan iedereen threads gaan maken over andersmans radioshow; het zou er nogal mooi uitzien. En die 2 hier zijn niet eens iets speciaal.
MassiveK, je ziet toch dat haast niemand hier er interesse voor heeft; stop dan met te bumpen/promoten, of plaats het in het DJ-tracklistforum :p |
Zaag es nie zo man, uw ISOS 6 thread kon ook evengoe in de cd compilatie thread hoor :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by BZRK
Zaag es nie zo man, uw ISOS 6 thread kon ook evengoe in de cd compilatie thread hoor :p |
Zie de pageviews voor de extreme populariteit :toothless |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Push2005
Zie de pageviews voor de extreme populariteit :toothless |
lol wtf :wtf: |
|
|
| massiveK |
Bah je m'en fous! Bon terug naar muziek nu. Heb je minstens een van deze set gehoord? Wat denk je daarvan? Goed, niet goed, oninterressant? T'is zeker minder populair dan ASOT maar het heeft toch de moeite waard.
Enfin, als jullie niet geinteresseerd zijn, dan stop ik met deze thread. Ik vond het toch leuk om de setjes van die 2 jonge artiesten te voorstellen... K'Vind toch jammer dat je beoordeelt zonder eerst luisteren ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|