|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Het enigste goede dat het Amerikaanse rechtssysteem naar mijn mening heeft is jury-rechtspraak.
|
Wat is daar zo goed aan dan? De mensen die in die jurybanken zitten hebben geen recht gestudeerd, daardoor gebeurt het vaker dat mensen worden veroordeeld niet door bewijs maar door vooroordelen.(kijk naar texas) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
Wat is daar zo goed aan dan? De mensen die in die jurybanken zitten hebben geen recht gestudeerd, daardoor gebeurt het vaker dat mensen worden veroordeeld niet door bewijs maar door vooroordelen.(kijk naar texas) |
Omdat zo de rechtspraak behoorlijk democratisch is. De mensen , een afspiegeling van de samenleving, nemen een oordeel.
De rechter is ook maar een mens, en die kan ook dingen verkeerd interpreteren.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
[GROF]
Hoe neuk je een meisje van 14 tussen de tieten?
Door haar borstkas in te slaan!
[/GROF]
|
WHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAA echt een strakke mop. Hahahahaha:D |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
ik ben het met snuggle eens, een groep mensen kunnen denk ik toch wel bijvoorbeeld zo subjectief mogelijk zien of iemand schuldig is of niet, daar hoef je in mijn ogen niet rechten voorgestudeerd te hebben.. |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | | een groep mensen kunnen denk ik toch wel bijvoorbeeld zo subjectief mogelijk zien of iemand schuldig is of niet, daar hoef je in mijn ogen niet rechten voor gestudeerd te hebben.. |
right....:rolleyes: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|