|
|
| !_PeTrUs_! |
[GROF]
Hoe neuk je een meisje van 14 tussen de tieten?
Door haar borstkas in te slaan!
[/GROF]
Maar dat terzijde...
23 en 14 kan best als je t wil. Ikzelf zou t niet doen, maar je hebt er altijd mensen tussen zitten die daar wel bevrediging in vinden. |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
23 en 14 kan best als je t wil. Ikzelf zou t niet doen, maar je hebt er altijd mensen tussen zitten die daar wel bevrediging in vinden. |
whaha ja dat wel.. lekker strak enzo..
Maar k weet niet.. aan ene kant vind ik dit wel laag enzo.. maar aan de andere kant hoor je weer lekker zon half verhaal..wie weet is deze menno wel een vooraanstaand psychotisch serieverkachtertje.. verrot mij wat hoe zo iemand gepakt word..
kijk die kindertjes die in hun jeugd al vogeltjes dood maakten en brandje stichten (heel makkelijk gezegt) zouden later weleens het verkeerde pad op kunnen lopen endan bedoel k niet drugsbarronnetje spelen maar.. mense verkrachten vermoorden brand stichten etc.. van die mensen die 40 jaar tbs krijgen en verders gewoon vrij rondlopen..
kijk als ze nou zo iemand hebben gepakt.. moge ze em afmaken ook van mij.. huub huub huub |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
kijk die kindertjes die in hun jeugd al vogeltjes dood maakten en brandje stichten (heel makkelijk gezegt) zouden later weleens het verkeerde pad op kunnen lopen endan bedoel k niet drugsbarronnetje spelen maar.. mense verkrachten vermoorden brand stichten etc.. van die mensen die 40 jaar tbs krijgen en verders gewoon vrij rondlopen..
|
Het kan aan mij liggen hoor (stnd) maare wat bedoel je hiermee duidelijk te maken, ik vat em ff niet meer...:conf: |
|
|
| Donna |
Tering hey Riz,mot je mij der weer bijhalen:D
En sja in amerika had ik waarschijnlijk de stoel wel gehad toen ik op mn 29ste de geheel onschuldige (yeh rite:p ) RV in mn ban trok,of deed ie dat andersom,kweet ut niet meer:)
iig,lekker belangrijkkkk allemaal,en ofcuz zullen er mensen zijn die t allemaal niet goedkeuren,maar hey,wie kickt daar nouh niet op eh?:toothless
Ondertussen zijn we 31 en 19,heel binnekort is dat 31 en 20 maar dan alweer 32 en 20,zugt,zo schiet t ook nie op;p |
|
|
| John |
wat is er mis met een 14 jarig meisje ontmoeten? :D
ik zou der alleen niet voor naar de andere kant van de wereld vliegen:)
en amerikanen denken idd dat ze alles kunnen maken...en helaas voor ons, dat kunnen ze ook. wat wil de rest van de wereld doen? amerika heeft ons en 90% van de wereld echt niet nodig..en kaas, drop en molens kunnen ze ook wel missen :D
dat neemt nog steeds niet weg dat de regering daar zich altijd zwaar irritant en arrogant gedraagt, maja... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|