return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
Ik zoek de naam van een muziekstroming...

Icefox
Hoi ik ben een n00bee hier 8>

En ben op zoek naar een aparte muziekstroming die ik een tijdje geleden op een TMF programma voor het eerst hoorde en die me gelijk aansprak. Ik zal proberen te beschrijven welke ik bedoel..

In dat programma draaide Lucien Foort een paar progressieve platen terwijl hij vocaal ondersteund werd door een donkere zangeres uit oorspronkelijk de jazzscene. Daarnaast zat een drummer (die meende ik vertelde dat hij een bandlid van zangeres Birgit was, misschien helpt dit bij de beeldvorming) wat middelmatig snelle ritmes te drummen en het geheel klonk buitengewoon aardig. Ook Ferry Corsten draaide nog een set met het duo. Het programma werd opgenomen in een vrij kleine gezellige zaal. Foort vertelde nog iets over de stroming, maar de naam ervan schiet me niet te binnen.

Weet iemand hoe die muzieksoort genoemd wordt? Ik kan het me niet herinneren en kon er destijds ook geen tracks of opnames van vinden. Zijn er nu wel tracks beschikbaar (als mp3 of CD) in die stroming?

Thanks voor de help :>
Muppet
Je bedoelt de barcly dance planet or something. De muziekstroom zijn verschillendm, ligt aan de dj die daar draait, michel de hey, jean, lucien fort, remy, ferry corsten hebben er gedraait. En die hebben normaal ook andere stijlen. Ze passen zich wel wat aan aan de artiesten waar ze mee samenwerken

Hopelijk weet je nu genoeg

Greetz Muppet
Biohazard
dat programma heet dance blend toch? moderne beats met jazzy muziek gemixt?
kolkiewolkie
heeeeeyy

dat heb ik ook nog gezien... was zekers chillen, maar net niet helemaal mijn stijl.... en hoe het weet... ja ... euhm.... :conf:

EDIT: tis echt al wel een tijdje geleden er op geweest.. kan wel 2 maanden terug zijn... ik d8 iets van de week voor Trance E. ofzo..
Blik
ik heb ook wel eens dat programma gezien, toen was het een beetje drum and bass achtig

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland