return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 
[27-05-2007]Club Elite Night (The spring edition) @ Illusion, Lier

FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by A-TOM-X
Jullie moeten onze mensen niet meer uitmaken voor fanboys want jullie doen net hetzelfde van hypocrisie gesproken zeg!

bwa, ik denk dat de meeste reacties er kwamen omdat de mening van Yves niet echt objectief overkwam. Als Jasper trouwens niet goed gedraaid zou hebben zou dat hier ook eerlijk vermeld worden, en dan zou Jasper ook wel de eerste zijn om zelf te zeggen dat het niet zn beste set was. Maar zoals je zelf zegt was het ok :). Ik vond het in ieder geval een ideaal warming up setje

ne gelukkige nog btw ;)
A-TOM-X
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
bwa, ik denk dat de meeste reacties er kwamen omdat de mening van Yves niet echt objectief overkwam. Als Jasper trouwens niet goed gedraaid zou hebben zou dat hier ook eerlijk vermeld worden, en dan zou Jasper ook wel de eerste zijn om zelf te zeggen dat het niet zn beste set was. Maar zoals je zelf zegt was het ok :). Ik vond het in ieder geval een ideaal warming up setje

ne gelukkige nog btw ;)

Thanks!
Die reacties waren er al voor de respons van Yves zenne .. enfin zand erover. In elk geval de retro was gisteren hoogstaand van muziek enkel mijn sluitingsset trok op niks. Ik had dan ook al 3 promille in mijn bloed of zo, weet zelfs niet meer welke platen ik gedraaid heb. :toothless
djcresto
Die set van mike staat hier al een paar keer op repeat. Kvind em echt retevet :D

01.Deep Flexion - Emotions Of The Night
02.ID
03.ID
04.James Zabiela & Nic Fanciulli pres. One + One - No Pressure
05.Niels Van Gogh vs. Eniac - Pulverturm 2.0
06.Wippenberg feat. Tiff Lacey - Promisedland (Spaera Mix)
07.ID
08.Markus Schulz vs. Chakra - I Am
09.ID
10.ID
11.Nathan Fake - Outhouse (Valentino Kanziyani Remix)

iemand die de id heeft van de 2e en 3e track? Die derde is :crazy: :crazy: :crazy:
Jasperovitsj
Die eerste plaat is de Gabriel & Dresden remix :)

En Obscene - How Deep Can You Go zit er ook ergens tussen, maar dan moet ik nog eens de set opnieuw horen om te kunnen zeggen waar...
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Jasperovitsj

En Obscene - How Deep Can You Go zit er ook ergens tussen, maar dan moet ik nog eens de set opnieuw horen om te kunnen zeggen waar...

ID 10 dus :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium