return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
[27-05-2007]Club Elite Night (The spring edition) @ Illusion, Lier

FCB_Fanatic
man man man, ... twas een geweldig feestje :crazy: :eyes:. Ik heb mij fantastisch geamuseerd :D

Gisteren aangekomen omstreeks 23u30 en Jasper was toen al bezig met zn setje. Ideaal setje om de avond mee te beginnen om zo in de sfeer te komen. Ik kende zelf eigenlijk zo goed als geen enkele plaat die Jasper gedraaid heeft, maar ik kan wel zeggen dat ik ervan heb genoten. Technisch was alles ook in orde natuurlijk :). Andrew Bennett heeft daarna overgenomen en een zeeeer goed setje gedraaid, volledig in de lijn van de verwachtingen. EINDELIJK (!!!) Formentera What (GE rmx) eens live kunnen horen :tongue2. Zn afsluiter (The Space We Are) vond ik wel minder :p.

En omstreeks 2u30 begon dan de man waarvoor ik gekomen was: John 00 Fleming. De eerste keer dat ik em live hoorde en hij heeft absoluut niet teleurgesteld. Hij draaide een geweldige set die eigenlijk volledig in de lijn van mn verwachtingen lag. Ook het contact met het publiek was dik in orde :). Gewonweg DE set van da avond voor mij. Ik kijk er alvast naar uit om hem op Tomorrowland opnieuw aan het werk te zien.

Ik heb ook geprobeerd een aantal tracks te ID'en. Er waren er nog wel meerdere die ik herkende, maar ik kon op de meeste toch ook niet direct een naam plakken. Ik zal later nog wel ns een poging doen als de setjes online staan :)
- Nyquist - Ghostrider
- Vibraspehere - In Control (Original Mix)
- Binary Finary - 1998 (Protoculture Remix)
- James Alexander & Pete Gawtry - Lost In You (The Digital Blonde Remix)
- Wizzy Noise vs. John 00 Fleming - Endelexia (Nicolas Bennison Remix)
...

Na Joof dan M.I.K.E. en Harry Lemon nog. Ik zat op dat moment een beetje door mijn krachten heen. Ik heb nog wel genoten van hun sets, en mij bij momenten nog wel gegeven, maar na het einde van Harry Lemon zn set was het toch wel tijd om door te gaan :)

dat M.I.K.E. nog maar meer van die feestjes geeft, is een goeie zaak voor het Belgisch uitgaansleven :toocool:
Antony
toch nog iemand gevonden die mee wilde, en die had er ook geen spijt van want was leuke avond. 23u stonden we al op de parking, maar om 2u waren we alweer weg, moest vroeg werken vandaag... Dat lage tempo is niet echt mijn stijl, maar zeker respect voor vega om na voorbije week een technisch foutloos parcours af te leggen.
Jasperovitsj
Heeft Harry Lemon trouwens Flashlight gedraaid? Of andere eigen nummers?
Devilex
Een quote over gisteren van op een ander niet nader genoemd forum:

quote:
gisteren nog ff binnengevallen van drie tot zes (had gedaan met leren;-) ) twas lang geleden dat ik er nog geweest was... was toen zo een kick da base dag waarvan sprake eerder in dit topic toen, ja amai...maarja geen oude koeien uit de sloot halen he :-). Muziek in level is nog wel steeds pakken beter dan in main hall -> zou het geen goed idee zijn level muziek naar de main hall te verplaatsen? ok mss wel minder gezellig maar denk wel dat dit sfeer uiteindelijk ten goede zou komen, volk reageerde precies niet zo heel fel beneden op de muziek (toen ik er was dan toch niet, no offence aan de dj's trouwens) en boven was de keet te klein...

Mja is natuurlijk wel maar mijn mening maar lijkt me mss dat tijd toch rijp is voor zo een verandering maar toegegeven, kom er wel ni veel (geef mij maar fuse eerlijk gezegd : de club van belgië) dus laat de illusion-people maar gewoon zelf beslissen
TOR
De avond begon al goed toen ik een trein later moest nemen die onderweg nog 's een vertraging opliep van 20 minuten, waardoor ik de laatste verbinding met Lier had gemist. :rolleyes: Dankzij de goodwill van Kristof (eeuwig dank ;)) toch nog de laatste twintig minuten van Jasper's set kunnen meepikken. Zal de set zeker downloaden als ie beschikbaar wordt..

Door het in de war lopen van de planning had ik een tijdje nodig om in de mood te komen, maar Andrew Bennett maakte dat procédé een stuk gemakkelijker dankzij een sterke finale.

John was inderdaad de man van de avond met zoals gewoonlijk een overdosis aan energie, zowel vanuit zichzelf als de platenkeuze. Ik vond de respons in tegenstelling tot anderen vrij bedroevend (als ik naast de BeTA's drie mensen heb horen schreeuwen, zal het veel zijn geweest), maar dat heeft me niet belet enkele kippenvelmomenten te beleven.

M.I.K.E. bracht het tempo wat naar beneden maar bouwde vanaf No Pressure weer op tot een punt waar zelfs reguliere Illusion-gangers lovende woorden uitten. How Deep Can You Go klinkt dan ook extreem vet live :crazy:

Uiteindelijk nog een klein uurtje van Harry Lemon's set meegepikt, die zeer goed overnam van M.I.K.E. maar het tempo geleidelijk liet zakken..

Over het algemeen had ik een "been-there-done-that"-gevoel, ondanks de grote variatie aan stijlen, maar toch een mooie avond om op terug te blikken.

Nu wat rustig aan in afwachting van de BeTA Party :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium