return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
[27-05-2007]Club Elite Night (The spring edition) @ Illusion, Lier

FenixStyle
Jawadde, van een feestje gesproken... :crazy:

We waren stipt half twaalf binnen, Jasper bleek toen al een tiental minuten bezig te zijn.. Zeer goede set van Jasper, ideaal om op te warmen. Technisch was het maar dan in orde, er kan hem dus niks meer verweten worden ;) De muziekkeuze was ook goed, al waren er weinig platen bij die ik kende. Veel sfeer was er nog niet tijdens z'n set, maar ik denk dat er geen enkele dj is die op dat ogenblik al het volk meekrijgt. Een geslaagde set van Jasper, die hopelijk voor hem deuren heeft geopend.. Chapeau alvast :)

Andrew Bennett zette net als bij de vorige editie een zeer goeie set neer. Hij weet met z'n platenkeuze de dansvloer echt in beweging te krijgen, heb me dan ook echt geamuseerd op z'n set.

J00F dan, voor velen de held van de avond. Mij kon hij iets minder bekoren. Objectief gezien was z'n set zeker goed, maar z'n stijl sprak me iets minder aan dan die van de andere dj's.

MIKE draaide net als vorige keer maar een uurtje. Z'n set was alvast beter dan op kerstavond. Toch wat meer tranzy, en ook enkele leuken platen gehoord.

De set van Harry Lemon hebben we ook nog volledig meegemaakt. Ook hier een goede set waar eigenlijk niks op aan te merken viel.

Sterke sets van alle dj's, goeie sfeer op de dansvloer, de nodige drank,... Kortom, alle ingrediënten waren aanwezig om van een zeer geslaagd feest te spreken. Meer van dit!
Zehra
quote:
Originally posted by The_G0dfather
edit dank u omt erbij te zetten :p, ziet nu pas, die rond nr 8 zal dan die andere plaat zijn dak zo goed vond

07. Delikate Imposters - Autobahn
Dit is een geweldige plaat!
_Jedi
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Mike had me gezegd dat ik volledig mijn eigen ding mocht doen, dus dat heb ik dan ook gedaan. Lekker diep begonnen en dan naar het einde toe wat meer tempo en melodie erin gelegd. Ik heb bewust gekozen voor allemaal "nieuwe" nummers, maar aan de reacties achterof te horen vonden veel mensen het toch wel leuk. :) Ik heb me in ieder geval heel goed geamuseerd daar achter de decks :) Ook merci aan alle Beta's en anderen die al zo vroeg zijn gekomen om mij te supporten ;)

Zo zou het altijd moeten zijn dat elke DJ zen ding mag doen! :)
Voor mij waren die nummers allemaal onbekend,
maar bij mij geld zeker de regel: onbekend is niet onbemind!
Die Alt Fenster - Joepler is wel iet speciaals hé,
maar wel zeer fijne track. :D

Ik luisterde met de hoofdtelefoon naar de livestream (terwijl op de TV Battlestar Galactica opstond).
Een deepe 'YES' na afloop van je set weerklonk in men hoofd, omdat op je set volgens mij technisch niks op aan te merken viel ;).
En de set was heel relaxend, super voor nen zondagavond en opbouw naar hogere ritmes, ik vond het zelfs spijtig dat ik die eerste minuten van u set niet had gehoord om dat je vroeger begonnen was.

Andrew Bennet vond ik daarna ook 'BOMVET' (silly Star Wars talk) eigenlijk ideaal na Vega hé?! Daarna gaan maffen (lag veel te lui in de zetel) omdat ik vandaag veel te doen had :s .
Goed dat die setjes opgenomen zijn, kan ik nog naar JOOF, Harry & Mike es luisteren.

Dus ge had niet alleen ter plekke supporters maar ook live on the net! ... ah ja tegen de laatste maal dat ik u es live gehoord heb vind ik dat ge nog wat sprongen omhoog hebt gemaakt zenne.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by _Jedi

Die Alt Fenster - Joepler is wel iet speciaals hé,
maar wel zeer fijne track. :D

Ik moest hem gewoon draaien :D
Echt een geschifte plaat met die magistrale strings, minimal basslijn en dan die Insider-achtige belletjes. Ik wist dat het misschien niet echt iets was wat ze normaal in Illusion spelen, maar dat is nu ook net de bedoeling van Mike met deze Club Elite Nights :)

En ja, ik zag ook wel dat ik in het begin misschien iets té rustig gestart was, maar daarna heb ik toch het tempo naar boven getrokken met meer tranzy platen en een hogere bpm. Ik ben zelf in ieder geval content van m'n set, en het doet deugd om te lezen dat de mensen wiens mening ik het meest waardeer het ook goed vonden. :)
lost_in_trance
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Mijn treklisst :)

DJ Vega

05. Lustral - Broken (Dousk remix)

e! Ik was er nog niet in

:( :(

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium