|
[27-05-2007]Club Elite Night (The spring edition) @ Illusion, Lier
|
|
|
| djcresto |
| Twas een leuk feestje. Jasper opende geweldig. Andrew Bennet deed wat hij moest doen en Flemming was voor mij de verrassing van de avond. Wat een energie. Mike draaide ook nog lekker. Meer van dit :D |
|
|
| BZRK |
Hehe, zoals verwacht vond iedereen J00F super, en vond ik die vent retesaai :p
Bennett daarentegen :crazy:
Ook een dikke pluim voor Jasper, benieuwd naar de reacties van bepaalde mensen :D |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by BZRK
benieuwd naar de reacties van bepaalde mensen :D |
Daarnet stond atomx boven bij browsende users; maar hij heeft niets geschreven :D |
|
|
| obssession |
| quote: | Originally posted by BZRK
Hehe, zoals verwacht vond iedereen J00F super, en vond ik die vent retesaai :p
Bennett daarentegen :crazy:
Ook een dikke pluim voor Jasper, benieuwd naar de reacties van bepaalde mensen :D |
Wel ik zal u eens direct mijn mening geven. Over jasper: goed gekozen platen met een iets diepere sound ( hetgeen ik dus zeker kan smaken ) mixen was niks op aan te merken, toch vond ik het geheel soms beetje eentonig klinken en mocht er wel wat meer interactie met het publiek zijn. Ma verder was het zeker deftig, ge ziet als het goed is zeg ik het ook:o al blijf ik erbij dat hij teveel zaagt :D
Ma goed over Andrew Bennet,die heeft medie keren dat ikhem hgehoord heb nooit teleurgesteld, en deed dat dus ook nu niet.
JOOF: Dit was gewoon suppervet! Beetje psychedlische sound metveel melodie en toch een stevige beat, dit is trance zoals ik het graag hoor:disbelief Deze man mag echt wel meer in Belgie spelen,en ik hoop dat hij toch wel een positieve ervaring heeft overgehouden, was toch wel wat leuke interactie met het publiek:)
MIKE: Heb ik een uurtje gehoord maar kon me op geen enkel moment overtuigen, mss ook omdat het na de geweldig energieke set van JOOF viel...
Harry Lemon: had ik heel graag gezien,maar speeldeeen beetje laatnaar mijn goesting, mss een volgende keer. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|