return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Het Club Topic

Devilex
Aangezien er daar in de upcoming parties thread een discussie ontstaan is over de kwaliteit die heden ten dage nog te vinden is in de Belgische clubs heb ik er hier maar een draadje over gestart :)
djcresto
Hoeveel clubs kunnen er eigenlijk nog overleven? Al mijn favoriete clubs van vroeger (ckomilfoo, cherry moon, bbc, zillion) zijn al gesloten.
TOR
Voor zover ik kan vergelijken met vroeger (ben pas rond de eeuwwisseling beginnen te clubben), is Pulse Factory de enige club die momenteel nog dezelfde magie brengt.
Config
quote:
Originally posted by djcresto
Hoeveel clubs kunnen er eigenlijk nog overleven? Al mijn favoriete clubs van vroeger (ckomilfoo, cherry moon, bbc, zillion) zijn al gesloten.

Ik had ooit ergens gelezen dat België leider was qua aantal clubs per vierkante kilometer.. nu weet ik niet of dat nog het geval is.. denk dat 'Clubbing' in het algemeen enorm gedaald is in België. Als er iemand met wat statistieken kan afkomen die dat bewijzen/weerleggen dan mogen ze die hier gerust posten, ik zou ook wel es willen zien als er nu werkelijk een dalende trend is, maar volgens mij is het wel zo. Al de clubs die moeten sluiten, dat kan niet anders dan op een dalende trend wijzen. De clubs die het goed blijven doen zijn clubs met ofwel lage prijzen en gratis inkom, of anderzijds clubs die meegaan met de meest gehypte muziekstijl op dat moment.. The Oh is ook niet altijd de jumpclub geweest zoals die het nu is.. Misschien is het gewoon wachten tot jump terug wat uitdooft en dan te kijken hoe clubs daarop gaan inspelen.. Ik hoorde onlangs nog dat Zenith in de volgende maanden ook volledig van jump wil afstappen..
Maar wat is het gedacht van de andere leden er over eigenlijk? Zien jullie die hele jumphype nog lang duren? En wat moeten andere clubs doen om toch nog volk te blijven trekken?
Devilex
quote:
Originally posted by TOR
Voor zover ik kan vergelijken met vroeger (ben pas rond de eeuwwisseling beginnen te clubben), is Pulse Factory de enige club die momenteel nog dezelfde magie brengt.

Dat denk ik ook, maar dat komt mede door de patron van de club die ook wel een reputatie heeft.

En het is niet enkel jump hoor in de Belgische clubs, ik denk dat groove/elektro/happy house zowat de meest populaire stijl is.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium