return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 
Het Club Topic

FCB_Fanatic
De controles zijn natuurlijk ook afhankelijk van de regio waar je woont, in bepaalde streken controleren ze gewoon meer + je moet er ook altijd wel wat 'geluk' mee hebben. Ik heb mijn rijbewijs ondertussen al meer dan vijf jaar en ik heb toch al serieuze afstanden afgelegd en tot op heden hebben ze mij nog maar éénmaal tegen gehouden. Dat was dan toevallig ook nog hier vlakbij, eigenlijk net voorbij het centrum van Bocholt. Ze hebben toen trouwens enkel mijn papieren gecontroleerd :)
CygnusX
quote:
Originally posted by Devilex
Achja gebeuren er nu minder ongevallen? Ik denk juist meer aangezien de Vlaamse wegen meer hindernissenparcours zijn geworden als wat anders.

Of er minder ongevallen gebeuren als er minder dronken chauffeurs rondrijden? Tuurlijk dat. Ik krijg het ervan als je hoort dat er weer een zatlap ingereden is op een voetganger/fietser. Zo'n mensen mogen levenslang in't gevang voor mijn part.

Nee, dronken chauffeurs krijgen 0 respect van mij.
Eagle`
quote:
Originally posted by CygnusX
Of er minder ongevallen gebeuren als er minder dronken chauffeurs rondrijden? Tuurlijk dat. Ik krijg het ervan als je hoort dat er weer een zatlap ingereden is op een voetganger/fietser. Zo'n mensen mogen levenslang in't gevang voor mijn part.

Nee, dronken chauffeurs krijgen 0 respect van mij.

Damn right, ook ni bepaald de gelukkigste reply Devilex

Ben zelf niet fijlloos ma denk dak men les nu wel geleerd heb. Kijk is na dees, alcohol verwoest levens
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic

Hetzelfde geldt eigenlijk voor Discotheken. Ik ben nooit overdreven veel geweest maar heb toch wel een aantal discotheken bezocht: Versuz, Boccacio, Reflex ... Toen in die tijd was ik nog niet al te veeleisend en was ook de technische kant nog niet zo belangrijk. Nu is dat veranderd en mag het al eens iets meer en beters zijn, om dus iedere week naar een 'gewone' discotheek te gaan zie ik niet zitten. Af en toe eens een keertje kan nog wel (zo had ik laatst Memories en dit weekend Schulz gepland, maar is er niet van kunnen komen). Ik ben ook al iets ouder ondertussen en ik heb ook niet meer de behoefte om iedere week zwaar op stap te gaan. Vaak ga ik ergens rustig op cafe met vrienden iets drinken (Blonde Leffe of Duvel :D). Als ik dan eens echt goed op stap wil, dan kies ik mij de grotere events of speciale clubavonden uit (zoals nu zondag Club Elite Night). Ik verwacht dan natuurlijk wel kwaliteit en geen 'fuif' toestanden.

Zo'n beetje +1 :)
Dus, in tegenstelling tot wat sommige mensen in andere threads van mij dachten, heb ik alles al wel zo'n beetje gezien in de voorbije 8 jaar. Ik ben beland bij het punt waar kwaliteit primeert over kwantiteit, en ik voel me daar heel goed bij :)
_Jedi
quote:
Originally posted by Progrez
Tropicana... Hoe is de situatie nu?

Progrez, DJ Free-Fall heeft een filmpke gemaakt van 24 Years Tropicana.
http://youtube.com/watch?v=xMH7bt4o7ao

Daarin zult ge veel show, glitter en volk zien....
Succes is het er nu zeker weer (toch met die avond)

Maar muziekaal ga je ook begrijpen als ge dat filmpke ziet maar vooral hoort, dat ik me daar op dat muziekaal gebied al lang niet meer thuis voel... de weinige trance zijn meestal de grijsgedraaide retro's.
En ik heb een hekel aan Bob Sinclair hits ....

Eén van de redenen waarom ik ook niet meer de zin heb om er na 3 maand afwezigheid nog eens terug te gaan, is vooral voor de muziek.

Ik schrijf dit terwijl ik M.I.K.E. hoor met Salvation (Plastic Boy Remix).. dus na het filmke te hebben gezien was de juiste dosis muziek weer nodig.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium