|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Xilver
agree |
ah, ik was daar toen ook, was echt een zalige set :D
en dat was toen eigenlijk de hele avond een lekker sfeertje :) stond toen in de buurt van die lichttoren buiten, daar ging het ook wel nog los :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Dev
Veel liever 1 dik feest om de 3 weken, dan een matig feestje elk weekend.. :) |
Zo denk ik eigenlijk ook wel. Die 'matige' feestjes heb ik in het verleden voldoende meegemaakt, nu wil ik vooral kwaliteit als ik nog eens goed op stap ga. De andere weken ga ik dan meestal rustig op cafe, naar de cinema, DVD'ke huren met vrienden, ... |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by djcresto
trekt de Sotto's nog volk eigenlijk? |
Enkele maanden geleden hebben ze daar Sven Lanvin binnen gehaald. Nu ligt die al weer buiten en is B-Dazzled terug resident. Daar zijn er velen blij om. Ik heb gehoord dat Elof er ook weer regelmatig draait zoals nu aanstaande vrijdag. Hoeveel volk het nog trekt weet ik niet.
Het is een grote dancing waar ze zoveel meer kunnen uithalen maar ja ... |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Devilex
Een groot probleem is de verplaatsing, vroeger kon je zonder problemen beschonken achter het stuur kruipen en makkelijk 50 km rijden zonder één controle tegen te komen. Nu kunnen ze je om de 100 m tegenhouden en weten ze op enkele minuten tijd wat je allemaal in je lijf hebt. Ik zeg niet dat ik scheef achter het stuur kruip maar dit is iets wat vele mensen afschrikt om nog kilometers te rijden naar een bepaalde club. |
Als dat zo is, dan vind ik het een goede zaak dat het zo vermindert. |
|
|
| Devilex |
| Achja gebeuren er nu minder ongevallen? Ik denk juist meer aangezien de Vlaamse wegen meer hindernissenparcours zijn geworden als wat anders. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|