|
|
| djcresto |
Vroeger ging ik ook veel meer naar discotheken. Maar zoals ik al aanhaalde zijn die nu allemaal dicht. De muziek in die clubs vond ik ook goed. In de huidige discotheken wordt er te weinig goeie muziek gedraaid naar mijn smaak. Enja ne mens geraakt op muzikaal vlak zeker verwend. Ik luister per dag uren naar de muziek die ik goed vind. Vroeger moest je het doen met de beperkte keuze aan cd's en de uitzendingen op topradio vrijdag en zaterdagavond.
De goeie discotheken zoals Illusion zijn dan weer direct meer dan een uur rijden. En dat heb ik er dan weer ook niet voor over. Er was ook een tijd dat ik regelmatig nr Holland ging met verschillende beta's maar ook dat wende. En als je die dj's al een paar keer hebt gehoord dan ga ik daar ook weer geen uren voor rijden.
Wij komen nu ook regelmatig samen bij kameraden of organiseren iets bij ons thuis, gaan op café iets drinken of bekijken een dvd of film. Af en toe nog eens een lokaal fuifke wordt ook wel gedaan. |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by djcresto
trekt de Sotto's nog volk eigenlijk? |
Ze zijn daar sinds een half jaar terug met de stijl van vroeger begonnen (trance, retro, commercieel) en hebben sinds kort een oude resident er terug bijgehaald. Naar schijnt zou het zich ginder kalmpjes aan terug op gang trekken.
| quote: | Originally posted by djcresto
Ik luister per dag uren naar de muziek die ik goed vind. Vroeger moest je het doen met de beperkte keuze aan cd's en de uitzendingen op topradio vrijdag en zaterdagavond.
|
Dit is dan toch allemaal muziek die je van het internet gehaald hebt? Ik kan ook 24/24 naar goede muziek luisteren, maar die komt ook allemaal van het internet. Je kan altijd goede muziek vinden maar dan moet je hem wel gaan zoeken, hij wordt niet aangeboden zoals dit met jump etc wel het geval is. Daarom slikken de meeste jongeren enkel de rommel die ze ingepompt krijgen. |
|
|
| Dev |
Ik ga tegenwoordig bijna enkel nog naar grote (ID&T-achtige) events.
Veel liever 1 dik feest om de 3 weken, dan een matig feestje elk weekend.. :)
Qua muziek/sfeer/.. beleef ik er gewoon véél meer plezier aan. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Dev
Ik ga tegenwoordig bijna enkel nog naar grote (ID&T-achtige) events.
Veel liever 1 dik feest om de 3 weken, dan een matig feestje elk weekend.. :)
Qua muziek/sfeer/.. beleef ik er gewoon véél meer plezier aan. |
eeeuh grote events =/= sfeer :conf:
Ma bon ik moet zelf toegeven er zijn al is uitzonderingen
Vitalic @ Werchter 2006, still :eyespop: |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Vitalic @ Werchter 2006, still :eyespop: |
agree |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|