return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Het Club Topic

_Jedi
quote:
Originally posted by FUSyke
* In Tropicana zit er ook veel jong (en soms marginaal) volk. En ze hebben ook al eens een mindere periode gehad maar toch staan ze er nog altijd (ondertussen al 24 jaar).

:) dat van dat jong volk is juist, is wel veel verbeterd sinds de verplichte lidkaart, maar langs de andere kant.. de jeugd is de toekomst!
dat marginaal .. haha .. Ja dat kan wel, maar zou ge die dan de ingang weigeren omdat ze er 'marginaal' uitzien.. zolang ze hun gedragen is daar niets fout mee.

De heropleving na de mindere periode (2002 - 2004) heeft ook te maken met in 2004 een keuze te maken waar Tropicana met zen muziekaal beeld naartoe ging en wat er zou gebracht worden, dit tussen het kiezen van 'regionaal' populairdere stijlen: oftewel groove, electro, house, .... oftewel Jump, harddance, hardstyle...

Aangezien er waarschijnlijk meer toekomst en kwaliteit te vinden was/is in het eerste, was de keuze ook snel gemaakt (toen hielp ik nog mee).
In de topuren klinkt het wel wat commercieel, 's ochtends ist al beter maar muziekaal is het niet echt het lekkers wat ik voor de oren graag op het menu heb.
De deejays die er draaien en komen luisteren en kopen dan ook heel andere platen dan wat hier populair is bijv.
Nu blijkt dat in die/deze regio er zoveel clubs zijn die naar dezelfde stylen zijn gegaan: Arenchi (op vrijdag) Insomnia, The Move, ... door den duur klinken ze weer allemaal hetzelfde :rolleyes:

quote:
* Illusion en La Rocca verdienen respect omdat ze al jaren meegaan en nog steeds elke week vol zitten. Ze brengen ook regelmatig guests. Maar echt vernieuwend is zijn ze toch niet meer.

Klopt, maar ik denk wel dat ze min of meer wel pogingen ondernemen om ergens vernieuwend te zijn maar je voelt ergens een achterstand die niet makkelijk te overbruggen valt.
FUSyke
Als ik de reviews lees over de feestjes in Silo dan doen ze het daar heel goed. Afgelopen woensdag hebben ze nog Luciano over de vloer gehad. En het geluid moet er naar het schijnt ook fantastisch zijn.
FUSyke
quote:
Originally posted by _Jedi
Klopt, maar ik denk wel dat ze min of meer wel pogingen ondernemen om ergens vernieuwend te zijn maar je voelt ergens een achterstand die niet makkelijk te overbruggen valt.

Klopt ook, Illusion doet de laatste tijd zijn best om leuke guests binnen te halen. En La Rocca heeft op zaterdag en zondag verschillende concepten.

Maar ja, 'vernieuwen' is iets waar ze hier in België veel schrik voor hebben. Wat ik langs de ene kant begrijp (financiële risico's, etc) maar dat ik langs de andere kant ook afkeur. Wie niet vernieuwend te werk gaat, geraakt niet vooruit.
christina
quote:
Als ik de reviews lees over de feestjes in Silo dan doen ze het daar heel goed. Afgelopen woensdag hebben ze nog Luciano over de vloer gehad. En het geluid moet er naar het schijnt ook fantastisch zijn.

ja silo is een zeer leuke locatie voor feestjes, en het geluid is, de keren dat ik er was, nooit slecht geweest, maar ik heb al meermaals in leuven gehoord dat silo leegloopt. nu halen ze de laatste tijd wel verschillende grote namen, waarschijnlijk om dit probleem op te lossen. of het lukt weet ik niet, want ik ben er sindsdien niet meer geweest.
Devilex
Een goeie club moet normaal toch kunnen draaien op enkel zijn residents dacht ik? Een guest is een leuk extraatje voor een speciale avond, maar als men continu guests moet boeken om het volk binnen te houden dan zit er iets niet goed volgens mij.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium