return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 
Heeft iedereen ook al de kriebels!?!

mr.marcello
quote:
Originally posted by Joost008
AJAX KAMPIOENUHHH:stongue:

Ik ben er inderdaad bang voor ja, dat Ajakkes kampioen wordt.....
Nu dan maar hopen dat FC Utrecht de finale van de AmstelCup wint!!

Met vriendelijke groet.
Jappio
quote:
Originally posted by Blik

maak daar maar 1 keer van, feyenoord is nu kansloos voor het kampioenschap en excelsior heeft het de laatste tijd ook een beetje verneukt.

Als optimistische supporter kán ik natuurlijk nix anders zeggen :rolleyes: Maar ff over Excelsior.. Volgens mij krijgen we Zwolle nog uit, en RBC heeft ook nie echt een makkelijk programma (volendam, heracles, die allebei nog meedoen voor nacompetie..) Dus volgens mij ligt alles nog open..

En over de vorm van Excelsior.. Volgens mij kan je niet echt van een vormcrisis spreken als je met 10 man wint van emmen uit!

LTR!
Blik
quote:
Originally posted by Nook

optelsom? je bedoelt ramzi die zich steeds liet vallen. die had ook geel moeten hebben.

ben ik het helemaal mee eens, wat een vieze duikelaar zeg, had dik geel moeten hebben, Machlas was er niks bij

PSV is trouwens 2 keer door het oog van de naald gekropen met het niet krijgen van een rooie kaart, tegen Den Bosch hadden ze rood moeten krijgen, en vandaag was Tomasson ook doorgebroken speler, dus ook rood

maar goed, ajax moet nog tegen utrecht en den bosch (makkie) en NEC uit, maar dan heeft PSV allang punten laten liggen tegen Twente en Willem II :)
raoel
OK
Studio sport gezien.

- PSV terrecht gewonnen.
- Geen buitenspel bij doelpunt
- PSV komt goed weg bij kopbal op paal

- De overtredingen:
Het was geen pingel maar het is wel een optelsom. Hands van 3,14-air bij die corner. Het heel makkelijk gaan liggen van Ramzi, maar het handje van EMMERton was er wel. en dan nog een gewoon duel met Ramzi waar helemaal niets aan de hand was, maar wel 2 spelers tegen Ramzi.
Die gingen er aan vooraf.

Dan komt paauwe niet met een schouderduw maar met een bodycheck waar een ijshockey speler U tegen zegt (geen schwalbe van V Bommel). Opzich geen pingel maar het publiek beinvloed de scheids en er gaan al 2,3 overtredingkjus aan vooraf.
OK dan is het nog steeds geen pingel, maar zo werkt het wel voor de (overigens zeer slecht fluitende) scheids.

Nikiforov:
hij trekt heel lichtjes aan de arm van tomasson. tomasson maakt hier een schwalbe. als hij gewoon doorloopt tikt ie um misschien erin.
We moeten wel objectief blijven kijken jongens.
Niki raakt tomasson maar amper aan maar valt als een stervende zwaan.
Emmerton doet bijna precies hetzelfde bij Ramzi en die gaat er dan ook bij liggen.

Spelers als V bommel, V Hodedonk, Ramzi Tomasson en Machlas maken heel vaak van die overdreven buitenlingen. Ze moeten daar gewoon mee ophouden. De ene keer naai jij iemand, de andere keer naaien ze jou.

Ik hoor hier alleen maar iets van schwalbes van PSV en van den Herik zet Machlas ontzettend in de zeik.
Maar ik denk dat Feijenoord zelf de club is met de 2 grootste zwanen in het team. Dat dan in de persoon van Van Hooijdonk en Tomasson, overigens de 2 beste spitsen in de NL'se competitie (samen met alback)
Jappio
quote:
Originally posted by raoel
OK
Studio sport gezien.

- PSV terrecht gewonnen.
- Geen buitenspel bij doelpunt
- PSV komt goed weg bij kopbal op paal

- De overtredingen:
Het was geen pingel maar het is wel een optelsom. Hands van 3,14-air bij die corner. Het heel makkelijk gaan liggen van Ramzi, maar het handje van EMMERton was er wel. en dan nog een gewoon duel met Ramzi waar helemaal niets aan de hand was, maar wel 2 spelers tegen Ramzi.
Die gingen er aan vooraf.

Dan komt paauwe niet met een schouderduw maar met een bodycheck waar een ijshockey speler U tegen zegt (geen schwalbe van V Bommel). Opzich geen pingel maar het publiek beinvloed de scheids en er gaan al 2,3 overtredingkjus aan vooraf.
OK dan is het nog steeds geen pingel, maar zo werkt het wel voor de (overigens zeer slecht fluitende) scheids.

Nikiforov:
hij trekt heel lichtjes aan de arm van tomasson. tomasson maakt hier een schwalbe. als hij gewoon doorloopt tikt ie um misschien erin.
We moeten wel objectief blijven kijken jongens.
Niki raakt tomasson maar amper aan maar valt als een stervende zwaan.
Emmerton doet bijna precies hetzelfde bij Ramzi en die gaat er dan ook bij liggen.

Spelers als V bommel, V Hodedonk, Ramzi Tomasson en Machlas maken heel vaak van die overdreven buitenlingen. Ze moeten daar gewoon mee ophouden. De ene keer naai jij iemand, de andere keer naaien ze jou.

Ik hoor hier alleen maar iets van schwalbes van PSV en van den Herik zet Machlas ontzettend in de zeik.
Maar ik denk dat Feijenoord zelf de club is met de 2 grootste zwanen in het team. Dat dan in de persoon van Van Hooijdonk en Tomasson, overigens de 2 beste spitsen in de NL'se competitie (samen met alback)

Lol.. objectief.. :clown: nou w8 ff op mn reply want dit gaat ff duren ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland