return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 
Heeft iedereen ook al de kriebels!?!

Joost008
quote:
Originally posted by Jappio

Ja, klopt inderdaad niet helemaal nee.. Ik bedoel hier dan ook 3 X (Uefa cup, Landskampioen, Excelsior kampioen :p)

Landskampioen:D:D Kan het me niet echt voorstellen
whehe
AJAX KAMPIOENUHHH:stongue:
Blik
quote:
Originally posted by Jappio

Ja, klopt inderdaad niet helemaal nee.. Ik bedoel hier dan ook 3 X (Uefa cup, Landskampioen, Excelsior kampioen :p)

maak daar maar 1 keer van, feyenoord is nu kansloos voor het kampioenschap en excelsior heeft het de laatste tijd ook een beetje verneukt.
Nook
Feyenoord was gewoon beter dan die boeren en dan die stomme van bommel, wat een idioot zeg. Een onterechte strafschop. Maar wees gerust: ajaks en psv laten punten liggen en feyenoord word dan gewoon de terechte kampioen, met de uefacup trophy natuurlijk.
raoel
quote:
Originally posted by Nook
Feyenoord was gewoon beter dan die boeren en dan die stomme van bommel, wat een idioot zeg. Een onterechte strafschop. Maar wees gerust: ajaks en psv laten punten liggen en feyenoord word dan gewoon de terechte kampioen, met de uefacup trophy natuurlijk.

Yeah dream on !!!!

PSV heeft vandaag terrecht gewonnen. Zoals ik het in stadion zag was het idd geen pingel. Maar er waren al meerdere lichte overtredingen gemaakt. Dan blijft het altijd een optelsom.

Mooi voor het NL voetbal dat feijenoord van de week heeft gewonnen heeft.
Ik was toch wel voor Feijenoord. Al had ik het prachtig gevonden als die laatste aanval van inter er alsnog in was gegaan.
Maar zoals ik zei, ik hoopte eigenlijk dat Feijenoord zou winnen. Als de neuzen nou moesten spelen had Inter moeten winnen van mij. Maar ik heb geen hekel aan feijenoord.

Nu ga ik vannacht dromen over wat er hopelijk gaat gebeuren:
PSV wint alles. Ajax de komende 2 wedstrijden en dan als laatste de wedstrijd tegen het altijd lastieg NEC.
Ajax komt met 0-1 voor.
En dan ver ver in de blesuretijd scoort wielaert de 1-1 voor NEC.
Ik kom spontaan klaar en het bleef nog lang onrustig in eindhoven.
Nook
quote:
Originally posted by raoel

Yeah dream on !!!!

PSV heeft vandaag terrecht gewonnen. Zoals ik het in stadion zag was het idd geen pingel. Maar er waren al meerdere lichte overtredingen gemaakt. Dan blijft het altijd een optelsom.

optelsom? je bedoelt ramzi die zich steeds liet vallen. die had ook geel moeten hebben. maar oke, tis gebeurt.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland