return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 
Heeft iedereen ook al de kriebels!?!

Jappio
quote:
Originally posted by TimeportE

uuh wat was bayern thuis tegen ac milan geworden?? 4 - 0 ja.. dus ik ben een beetje pessimistisch over de finale.. maar mooi dat ze het gehaadl hebben
uuh wat heeft bayern de 2de wedstrijd gedaan??

Lol.. Dortmund heet dat :p
TimeportE
quote:
Originally posted by Jappio

Lol.. Dortmund heet dat :p

oww ja, ik had boruscha en bayern (leverkusen) door elkaar gehaald..
was gister dat ook echt doodop, kut pw week!!:whip::D
Jappio
Jezus.. Ik was gisteren in de kuip en wat hing er weer een sfeer.. Tis trouwens maar goed dat ze zo vroeg scoorden, want anders had echt de halve kuip t niet overleeft haha.. Maar ja never mind, daarna zijn we ff naar t stadhuisplein geweest, en dat was ook super super gezellig.. Nou ja, nu op naar 8 mei, ik hoop dat ik kaartjes kan krijgen, maar ik vrees het ergste.. enne.. 9 mei, voor het bordes van het stadhuis zie ik jullie allemaal weer :rolleyes: :D
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Jappio
Jezus.. Ik was gisteren in de kuip en wat hing er weer een sfeer.. Tis trouwens maar goed dat ze zo vroeg scoorden, want anders had echt de halve kuip t niet overleeft haha.. Maar ja never mind, daarna zijn we ff naar t stadhuisplein geweest, en dat was ook super super gezellig.. Nou ja, nu op naar 8 mei, ik hoop dat ik kaartjes kan krijgen, maar ik vrees het ergste.. enne.. 9 mei, voor het bordes van het stadhuis zie ik jullie allemaal weer :rolleyes: :D

ja LOL..net als toen ze landskampioen waren...fijn om je dood in ogen te zien als je heel hard voor de galloperende paarden uitrent :D
maar t was wél gezellig :)
arrows
quote:
Originally posted by TimeportE

uuh wat was bayern thuis tegen ac milan geworden?? 4 - 0 ja.. dus ik ben een beetje pessimistisch over de finale.. maar mooi dat ze het gehaadl hebben
uuh wat heeft bayern de 2de wedstrijd gedaan??

Milan moest toch tegen dortmund spelen??
whatever...Dortmund thuis in de volle kuip.
Ik geef Feyenoord volop kans tegen onze oosterburen

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland