return to tranceaddict tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

[09-06-2007] Black Hole Label Night @ Mezz, Breda
View this Thread in Original format
Ouwe Dwaas

BRON: http://www.blackholerecordings.com
quote:
For the first time in history Black Hole Recordings will present its first label night ever at the Mezz in Breda, The Netherlands. Mezz has a great atmosphere, a brilliant sound system and with Phynn and Jonas Steur all your needs will be fulfilled this night.

Nobody less than Phynn has his debut in Breda this night. Phynn is one of the most talented DJs and producers at the moment and he is currently working on an artist album which will be released on Black Hole Recordings. The first single ‘C U Smile’ from his forthcoming album has just been released and was picked up by almost every big name in trance and house in the world. Those that saw his performance at Trance Energy’s main stage past March, know that is most definitely one to watch!

Second DJ this night is Jonas Steur, already a settled name in the international trance scene. Jonas’ first artist album is finished and will be released in August this year. This piece of art is named ‘Born For The Night’, just like the first single coming from the album which will be released this month. The album contains not ‘just’ trance tracks, since Jonas manages to combine different styles of music as he does in his DJ sets.

Two great headliners at a wonderful venue in the South of Holland. It would be a shame to skip this one. Mezz has a capacity for 600 guests, so make sure to get your tickets as soon as possible.

Tickets can be ordered here Mezz website. No presale fee will be charged!

Aanvang: 22:00 uur
Zaal open: 22:00 uur
Toegang: € 10,00
Internetprijs: € 10,00
Start voorverkoop: 10-05-2007
Frenkieee
Ik heb het niet zo op de Mezz (en met de Mezz alle andere tenten in Breda). Ben er een keer geweest bij Benny Rodrigues en Darko Esser. Geluid was wel goed, maar erg klein en weinig sfeer. Die trappen zijn ook niet echt fijn, imo.
basvh
quote:
Originally posted by Frenkieee
Ik heb het niet zo op de Mezz (en met de Mezz alle andere tenten in Breda). Ben er een keer geweest bij Benny Rodrigues en Darko Esser. Geluid was wel goed, maar erg klein en weinig sfeer. Die trappen zijn ook niet echt fijn, imo.

Nou nou, niet zo negatief over ons mooi breda. :D Maar wat will je dan? Een mega club in breda? Gaat toch nooit werken of gebeuren. Vanuit Breda ben je zo in Antwerpen of Rotterdam waar het clubklimaat al beter is

Mezz is best leuk, alleen de sluitingstijd is nogal kansloos: 2h. Of het waard is om voor die paar uurtjes helemaal naar breda te komen is de vraag natuurlijk.
Frenkieee
quote:
Originally posted by basvh
Maar wat will je dan? Een mega club in breda?

Nou, als dat zou kunnen! :D

Ik ga graag Brabant uit, maar ik moet vaak moeite doen om wat mensen mee te krijgen. Meestal standaard Kerkplein, waar de radiohitjes je om de oren vliegen en iedereen er bij staat om gezien te worden.

Wat dat betreft mag de Drie Gezusters snel open gaan van mij. 't zal niet veel beter zijn dan KP, maar iig wat variatie in de keuken.

Anyway, ik zit dat weekend in Belgie dus ben er toch niet bij =]
Loraine
quote:
Originally posted by basvh

Mezz is best leuk, alleen de sluitingstijd is nogal kansloos: 2h. Of het waard is om voor die paar uurtjes helemaal naar breda te komen is de vraag natuurlijk.

:wtf: :wtf:

Ik dacht dat Jonas en Finne dan wel lekker lange sets zouden draaien maar als het van 22-02u is, dan is het behalve erg kort ook kansloos om weer in Leiden te komen :(
Ouwe Dwaas
quote:
Originally posted by Loraine
:wtf: :wtf:

Ik dacht dat Jonas en Finne dan wel lekker lange sets zouden draaien maar als het van 22-02u is, dan is het behalve erg kort ook kansloos om weer in Leiden te komen :(

ja dat had ik ook verwacht.
de laatste trein naar Arnhem is dan allang geweest en kan ik gaan wachten tot half 8 ofzoiets, daar heb ik niet echt veel zin in.

of ze moeten een afterparty ergens in Breda gaan houden :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement