return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
BeTA ID Contest 29 - Deadline: donderdag 31 mei, 23.59u

TOR
Greg zet de eindsprint in:

01 Progrez
02 Config
03 Push2005
04 Bertn - 55 ptn.
05 FCB_Fanatic - 44,5 ptn.
06 DJ Zetski - 34,5 ptn.
07 BZRK - 34 ptn.
TOR
Bon, zoals beloofd enkele tips voor de platen die nog door niemand zijn geraden:

ID 04 - Producer die helaas is overleden. Voor zover ik weet is deze remix niet uitgebracht, maar er is destijds wel aandacht aan geschonken als hommage aan de originele artiest.

ID 09 - Het verbaast me wat dat die nog niet is geraden. Productieve Nederlandse producer met een van zijn meest succesvolle releases. Nick Warren playlist.

ID 10 - Eén van de producers heeft momenteel een vocalhit die onder meer door Tiesto wordt geplaylist. De andere helft van dit duo heeft slechts 1 andere release op zijn naam staan, zij het een vrij bekende toen Markus Schulz groeide bij het trancepubliek een drietal jaar terug.

ID 11 - Hernán Cattaneo playlist.

ID 12 - Er is veel te doen rond deze release en terecht: de hele plaat neemt ongeveer dertien minuten in beslag. De titel van deze plaat, alsook de B-kant, hebben te maken met een Zuid-Amerikaans land.

ID 16 - Klassieker, uiteraard strategisch geknipt. Bovendien betreft het een remix en niet de originele versie, die de Amerikaanse producer eeuwige faam heeft bezorgd. Nu is hij helaas al een tijdje met vocalmateriaal bezig.

ID 18 - Op basis van de vocal moet deze plaat zeker te vinden zijn, zeker omdat je op basis van de sound duidelijk kunt afleiden om welke Belgische producer het gaat.

ID 19 - Plaat uit 1995 waar Phi-Phi nogal graag mee opent op retro events.

ID 25 - Deze producer is voornamelijk in de UK gekend vanwege zijn grote (en enige) hit uit 1999. De titel verwijst om één of andere reden naar een zeevogel.

ID 28 - Er is dit jaar een grote hype ontstaan rond deze Braziliaanse producer. Id 28 is één van zijn bekendere tracks, te vinden op zijn debuutalbum.

ID 36 - De componist van dit stuk heeft sinds de jaren '70 enkele bekende science-fictionfilms van muziek voorzien. Het stuk in kwestie kaderde echter in de Olympische Spelen van 1984 te Los Angeles en werd herwerkt voor de Spelen van 1996 in Atlanta.

ID 48 - Nederlandse producer die eind 2005 een stevige comeback heeft gemaakt na jarenlange contractuele problemen. Id 48 heeft in 2000 een lichte doorbraak voor hem betekend, al kwam zijn eeuwige roem later met een massive release onder zijn eigen naam.

Zo, ik hoop dat dit jullie wat verder helpt en dat we een spannende finale tegemoet gaan. :)
Push2005
quote:
Originally posted by TOR
Zo, ik hoop dat dit jullie wat verder helpt en dat we een spannende finale tegemoet gaan. :)

Guess again :p

Ik update niemeer :)
Config
Ben eerlijkgezegd toch ook aan het twijfelen.. Er zit misschien nog een sterke update in, maar ik heb er gewoon de tijd niet meer voor om echt nog te gaan zoeken..
Eigenlijk is deze contest net wat te laat , of gewoon net wat te lang qua tijdspanne, aangezien er sommigen al midden in de examens zullen zitten..
christina
quote:
Originally posted by Config
aangezien er sommigen al midden in de examens zullen zitten..

zoals progrez, (voorlopige) nummer één

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium