|
|
| massiveK |

Bart De Wever met Jean Marie Le Pen. Franse Front National leader.
Echt racist en antisemit.. Heeft gezegd dat gas kamers waren een "détail de l'Histoire".
:( Jammer genoeg dat CD&V een kartel met NVA heeft, anders zou hij het beste partij voor belgie zijn |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by djcresto
surf allemaal eens naar www.nazi.be |
lol wtf
Is volgens mij eerder van een 'grapjas' die z'n domeinnaam aan die site heeft gekoppeld. Als dat echt van't VB is, is dat wel schandalig. |
|
|
| _Jedi |
| quote: | Originally posted by massiveK

Bart De Wever met Jean Marie Le Pen. Franse Front National leader.
Echt racist en antisemit.. Heeft gezegd dat gas kamers waren een "détail de l'Histoire".
:( Jammer genoeg dat CD&V een kartel met NVA heeft, anders zou hij het beste partij voor belgie zijn |
Khad onlangs met iemand van de CD&V gemaild over dat kartel,
omdat ik daar ook zo over denk.
Een korte uitleg verwees dat ondanks het kartel zij 2 aparte partijen vormen met gemeenschappelijke punten en verscheidenen meningen.
Wanneer je je stem alleen op de CD&V wilt uitbrengen stem op een persoon van de CD&V en niet op de algemene lijst. |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Push2005
lol wtf
Is volgens mij eerder van een 'grapjas' die z'n domeinnaam aan die site heeft gekoppeld. Als dat echt van't VB is, is dat wel schandalig. |
Is inderdaad een grapjas. Iets van een Nederlander die het domein in de Verenigde Staten heeft gekocht ofzoiets, en ten gevolge daarvan kan het VB er niet veel aan doen. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|