return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 
Federale Verkiezingen '07

Real
quote:
Originally posted by Xilver
Iere, voor de mannen zonder lief: http://www.nee-antwerpen.be/index-eng.htm

Hmm. Cool!
TOR
Opmerkelijk hoe 1 persoon het stemgedrag van menig Belg kan wijzigen.
Bij de vorige verkiezingen stond Vlaams Belang voorop in de BeTA-poll, terwijl een ruime meerderheid nu voor CD&V en Leterme opteert.
Eagle`
quote:
Originally posted by Xilver
Iere, voor de mannen zonder lief: http://www.nee-antwerpen.be/index-eng.htm

marvelous :stongue:

*ding*dong*

Ma opent deur

Hallo, ik ben tanja weetikwadde van de politieke partij NEE
en ik kom een pijp zetten
E-motion_error
quote:
Originally posted by Push2005
Haat-campagnes vanwege CD&V ? Overdreven. Ik stem liever op een partij die standpunt inneemt. Dan kan ik ze daar later op afrekenen en kan ik m'n stemgedrag wijzigen.

Overigens vind ik de SP.a na het Vlaams Belang de meest populistische partij van vlaanderen.

Ik heb het niet over een politieke partij dat zou te simpel zijn, geen enkele politieke partij heeft de macht om zowat de ganse vlaamse media te bespelen. En als ik het heb over populisme heb ik het over thema's als veiligheid(incl vreemdelingen), vliegtuiglawaai, Vlaanderen vs Wallonië(zoals Brussel-Halle-Vilvoorde) enz...
Ik ga ook niet zeggen dat SP.a alleen maar goeie standpunten heeft, elke partij heeft op bepaalde gebieden wel dingen waar ik kan inkomen maar als je puur naar de persoon kijkt ipv de partij vind ik Vandelannotte de beste kandidaat. Daarnaast vind ik eigenlijk dat Verhofstadt zeker geen slechte premier was.
Bertn
op www.destandaard.be is een leuke kieswijzer te vinden:-) Er wordt dan op een dubbele as getoond wat je positie is tov de verschillende partijen.

Volgens de test sta ik het dichtst bij Open VLD, en het verst van Groen:D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium