|
|
| Bertn |
Ff een nieuwe discussie openen:)
Steeds meer volk zit op het internet, en de toepassingen van het net worden ook alsmaar uitgebreider. Steeds meer mensen sharen filmpjes op youtube, bekijken andermans fotos, hebben een webcam... enzovoort. Daarnaast worden websites ook steeds mooier en interactiever. Zo zetten websites als temptation-island.nl al ganse afleveringen online...
Maar waar gaat dat allemaal naartoe? Wat zullen volgens jullie de nieuwste revoluties in internetland zijn? nog meer video? nieuwe technologieen? Nog meer spam? Opkomst van betalende diensten die nu nog gratis zijn (bv hotmail, msn, of iets soortgelijks)?
Ik ben benieuwd naar jullie ideëen, reacties, bedenkingen...:) |
|
|
| Antony |
| iemand via internet een muilpeer kunnen geven die echt aankomt. |
|
|
| Xilver |
| Aangezien dat mijn job is, volgen we dat hier op de voet. Wat volgens de meesten hier de toekomst zal brengen, is dat de verbindingen alsmaar sneller zullen worden. Dit gecombineerd met het feit dat alsmaar meer applicaties niet meer lokaal hoeven te draaien (Google Docs, Google Spreadsheet, binnenkort zelfs een hele desktop-environment in je browser), zal er volgens mij uiteindelijk toe leiden dat een PC in de toekomst geen applicaties meer lokaal zal hoeven te draaien. Desktop environments via TCP/IP, hoewel ze waarschijnlijk met een beter protocol op de proppen zullen moeten komen. TCP/IP suckt voor zulke toepassingen. |
|
|
| lievez |
| Allema goed en wel, ma we blijven toch nog steeds plakken met ons beperkte bandbreedte en limieten :whip: |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by lievez
Allema goed en wel, ma we blijven toch nog steeds plakken met ons beperkte bandbreedte :whip: |
Gelijk dat het blijft evolueren, kunnen ze dat niet blijven volhouden. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|