|
|
| CygnusX |
Ik volg de internet-(r)evolutie ook op de voet en vind het fantastisch wat er tegenwoordig allemaal gebeurt. Ik ben ook een grote Google-fan, prachtig wat die mensen doen. Ik zou niet meer zonder mijn iGoogle, Gmail, PicasaWeb, Google Calendar, ... kunnen :)
Zonde dat Belgi๋ al zo ver achterstaat op Nederland en dat de kloof steeds groter wordt. Het zou super zijn als de VRT ook een site als www.uitzendinggemist.nl zou beginnen. De Belgische limieten zullen daar ook wel hun rol in spelen.
De grootste bedreiging voor het internet is volgens mij criminaliteit, met name spam en diefstal. |
|
|
| lievez |
telenet weer opgeslegen ofzo ? 1 meer op de factuur :whip: :whip:
;) |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by lievez
telenet weer opgeslegen ofzo ? 1 meer op de factuur :whip: :whip:
;) |
Is me die samengevoegde telemeter |
|
|
| lievez |
Wat ist nut... omdazze hunnen telemeter samenvoegen vragen ze nen 1 meer. 1 lijkt ni veel ma x hun aantal klanten.
Soms snappek die mannen toch allema ni ze. Geldklopperij alom in Belgie kzegget nog is :D
Ne mens moet al meer meer geld afgeven, en alles is duurder aant worden. Lamers :rolleyes: |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by lievez
Wat ist nut... omdazze hunnen telemeter samenvoegen vragen ze nen 1 meer. 1 lijkt ni veel ma x hun aantal klanten.
Soms snappek die mannen toch allema ni ze. Geldklopperij alom in Belgie kzegget nog is :D
Ne mens moet al meer meer geld afgeven, en alles is duurder aant worden. Lamers :rolleyes: |
allemaal de schuld van die vuile negers! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|