|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by Bertn
Ik denk dat de grootste trend convergentie gaat zijn. De grenzen tussen internet en TV zijn ongelofelijk snel aan het vervagen. |
Beste voorbeeld hiervan is digitale televisie, maar voor de dure brol die ze hier in Belgie aanbieden als digitale televisie weiger ik ook maar een euro neer te leggen.
Wat ik graag zou hebben is een soort mediacenter waarmee ik via (W)LAN de media (films/muziek/foto's) die op mijn fileserver staan zonder problemen en via afstandsbediening op mijn televisie kan bekijken/beluisteren. Als het ware via mijn zapper op mijn TV bladeren door mijn bestanden en met een simpele knop de nieuwste Lost in mijn huiskamer kan brengen. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Devilex
Wat ik graag zou hebben is een soort mediacenter waarmee ik via (W)LAN de media (films/muziek/foto's) die op mijn fileserver staan zonder problemen en via afstandsbediening op mijn televisie kan bekijken/beluisteren. Als het ware via mijn zapper op mijn TV bladeren door mijn bestanden en met een simpele knop de nieuwste Lost in mijn huiskamer kan brengen. |
Dergelijke installaties bestaan toch al? |
|
|
| Bertn |
| Apple TV is zoiets. En op alle nieuwe HDTVs zit een RGB ingang, zoals je die op elke PC vindt. |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Dergelijke installaties bestaan toch al? |
Ja maar ik heb ze nog niet in mijn bezit. En kunt ge daarmee dan echt browsen door al u bestanden alsof ge op u PC zelf bezig zit? |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Bertn
Ik denk dat de grootste trend convergentie gaat zijn. De grenzen tussen internet en TV zijn ongelofelijk snel aan het vervagen. |
Idd, kijk maar naar Joost. Zo'n dingen zullen ook meer en meer naar voor komen. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|