|
|
| Xilver |
Om het even subtiel te zeggen: MySpace
"Shiiiiit kijk eens wat een vette foto, die zet ik als repeatable achtergrond, en daar zet ik dan een hoop lelijke foto's en filmpjes op, liefst met allemaal verschillende groottes. Een afschuwelijk gekleurd lettertype mag natuurlijk ook niet ontbreken. Oh ja, en wat muziek! Add me, add me, I'm so elite!"
Dat is de sad truth van de meeste Myspace-pagina's. Die van jullie is tenminste nog consistent qua layout, maar het overgrote deel heeft toch nog nooit gehoord van kleurcombinaties en layout. |
|
|
| massiveK |
| ja misschien, maar de bedoeling van deze thread is niet een debat over myspace te doen... wel de verschillende myspace van de BETA samen te stellen ;) |
|
|
| Thomas @ A.T.P |
| quote: | Originally posted by Xilver
Om het even subtiel te zeggen: MySpace
"Shiiiiit kijk eens wat een vette foto, die zet ik als repeatable achtergrond, en daar zet ik dan een hoop lelijke foto's en filmpjes op, liefst met allemaal verschillende groottes. Een afschuwelijk gekleurd lettertype mag natuurlijk ook niet ontbreken. Oh ja, en wat muziek! Add me, add me, I'm so elite!"
Dat is de sad truth van de meeste Myspace-pagina's. Die van jullie is tenminste nog consistent qua layout, maar het overgrote deel heeft toch nog nooit gehoord van kleurcombinaties en layout. |
voor artiesten is myspace toch wel handig voor contacten te leggen, heb er zo een heleboel kunnen leggen waar ik nog altijd plezier aan beleef :) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Thomas @ A.T.P
voor artiesten is myspace toch wel handig voor contacten te leggen, heb er zo een heleboel kunnen leggen waar ik nog altijd plezier aan beleef :) |
Mja dat gaat over het sociale aspect, en uit dat oogpunt zijn er betere alternatieven, zoals LinkedIn. |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Xilver
Mja dat gaat over het sociale aspect, en uit dat oogpunt zijn er betere alternatieven, zoals LinkedIn. |
Biedt LinkedIn ook specifieke artist accounts aan waar ge eigen samples en gig informatie kunt sharen?..
Das ook iets dat MySpace tot een handig medium maakt voor artiesten, naast het snel contact leggen met anderen. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|