|
|
| massiveK |
| k heb geprobeerd om de "oude" lijst terug te vinden.. heeft iemand de thread teruggevonden? |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Bertn
Dat Christina Config niet moet hebben is al langer duidelijk, maar altijd maar zitten zagen daarvan, dat begint nu echt wel ferm mijn kloten uit te hangen;) |
ik was er deze keer trouwens helemaal niet zelf over begonnen, ik sprak enkel fcb_fanatic aan op zijn dt-fout... |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Push2005
Niet akkoord; het is de kleine kinder-mentaliteit die hier gevoed wordt. Jij bent graag sarcastisch... Zo zijn er nog. Ik lach eens de club brugge supporters uit en meneer confag voelt zich direct persoonlijk aangevallen en begint van een mug een olifant te maken.
Het is dat gebleit dat moet stoppen... Ik kan me niet herinneren dat ik beginnen wenen ben of bij de moderator gaan klagen als ik als mark norman of tiesto fanboy wordt bekeken. Daar moet je maar tegenkunnen op een forum; en daarbij is het meestal maar voor te lachen bedoeld.
Deze ludieke sfeer dat dit board vroeger droeg is tenonder gegaan in de eerste fase sinds de grote bemoeiing van domineesje; in een tweede fase door config.
Greg mag voor sommigen wel arrogant overkomen; ik vind het in de eerste plaats grappig en sarcastisch. Op het internet ben je trouwens nog altijd anders dan in het echt. Daar heeft Greg wellicht nog niet half de arrogantie van enkel anderen hier.
Tom; jij bent net zo arrogant als Greg in deze thread als je begint als "Shiiiiit kijk eens wat een vette foto, die zet ik als repeatable achtergrond, en daar zet ik dan een hoop lelijke foto's en filmpjes op, liefst met allemaal verschillende groottes. Een afschuwelijk gekleurd lettertype mag natuurlijk ook niet ontbreken. Oh ja, en wat muziek! Add me, add me, I'm so elite!"
Ik vind dat, net als Greg's posts, ook om te lachen.
Niet alleen de crybabymentaliteit verziekt dit forum; er is nog de laatste factor van onwil bij vele members om nog maar IETS nuttigs over trance te posten (de laatste thread die ik startte is ook al lang weer begraven).
Men kan hier alleen nog maar over jump posten; en in zo'n thread is confag even arrogant als anderen hier.
En last but not least heeft een geweldig onnozele en inconsequente moderator hier ook het nodig aandeel in. |
er is een verschil tussen ludieke grappige posts aan iemand zijn adres of iemand viseren omwille van persoonlijke redenen. |
|
|
| christina |
| komaan seg, bruggemopjes zijn net hetzelfde als mopjes over domme blondjes of limburgers; maar die beginnen toch ook ni elke keer te wenen als er iemand daarover begint? |
|
|
| Xilver |
| Nogmaals: er is een verschil tussen ludieke grappige posts aan iemand zijn adres of iemand viseren omwille van persoonlijke redenen. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|