|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by djcresto
Tis de arrogantie in je posts en dat is bij deze post net voor de 432e keer bewezen. |
Bwah de arrogantie kan ik wel mee lachen. Ik vind de hypocrisie vooral storend, zeker als ze dan zelf anderen hypocriet gaan noemen.
Trouwens, massiveK, je hebt gelijk dat ik mijn commentaar op MySpace beter in een andere thread had gedaan, maar dat is nu opgelost, de lijst met MySpace-beta's staat nu in een andere thread enkele regels lager. Laten we deze houden voor de slinging ;) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Xilver
Nee man, die belachelijke hate-posts van miss en mister "I want to be popular" komen de meeste mensen redelijk hard de strot uit. |
Niet akkoord; het is de kleine kinder-mentaliteit die hier gevoed wordt. Jij bent graag sarcastisch... Zo zijn er nog. Ik lach eens de club brugge supporters uit en meneer confag voelt zich direct persoonlijk aangevallen en begint van een mug een olifant te maken.
Het is dat gebleit dat moet stoppen... Ik kan me niet herinneren dat ik beginnen wenen ben of bij de moderator gaan klagen als ik als mark norman of tiesto fanboy wordt bekeken. Daar moet je maar tegenkunnen op een forum; en daarbij is het meestal maar voor te lachen bedoeld.
Deze ludieke sfeer dat dit board vroeger droeg is tenonder gegaan in de eerste fase sinds de grote bemoeiing van domineesje; in een tweede fase door config.
Greg mag voor sommigen wel arrogant overkomen; ik vind het in de eerste plaats grappig en sarcastisch. Op het internet ben je trouwens nog altijd anders dan in het echt. Daar heeft Greg wellicht nog niet half de arrogantie van enkel anderen hier.
Tom; jij bent net zo arrogant als Greg in deze thread als je begint als "Shiiiiit kijk eens wat een vette foto, die zet ik als repeatable achtergrond, en daar zet ik dan een hoop lelijke foto's en filmpjes op, liefst met allemaal verschillende groottes. Een afschuwelijk gekleurd lettertype mag natuurlijk ook niet ontbreken. Oh ja, en wat muziek! Add me, add me, I'm so elite!"
Ik vind dat, net als Greg's posts, ook om te lachen.
Niet alleen de crybabymentaliteit verziekt dit forum; er is nog de laatste factor van onwil bij vele members om nog maar IETS nuttigs over trance te posten (de laatste thread die ik startte is ook al lang weer begraven).
Men kan hier alleen nog maar over jump posten; en in zo'n thread is confag even arrogant als anderen hier.
En last but not least heeft een geweldig onnozele en inconsequente moderator hier ook het nodig aandeel in. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by DJ Zetski
OK, Myspace is inderdaad voor janetten, helemaal akkoord mee.
MAAR: Myspace is blijkbaar toch een goed middel om bekend te raken - zo is DJ Mash bijvoorbeeld bekend geraakt met "Somebody's property", en ik veronderstel dat dat niet de enige zal zijn. Het is eigenlijk een ideale identiteitskaart voor DJ's/producers. Op die manier kan je uw nummers laten kennen bij DJ's (en het gaat op Myspace zo gemakkelijk om contact te leggen met bekende DJ's of producers).
Of het nu belachelijk is of niet, het is misschien een hulp voor producers of DJ's die nog niet bekend zijn. |
ik ga in grote lijnen akkoord met deze post. Zomaar myspace joinen is misschien redelijk 'belachelijk' of 'janetterig'..
Langs de andere kant kan je als dj, luisteraar of producer echt enorm veel connecties opbouwen via myspace. Dat klinkt misschien ongeloofwaardig of een flauw excuus voor velen, maar dat is in feite ook eigenlijk de reden waarom ik er gejoind ben; je kan gewoon pm'en naar producers en in vele gevallen sturen zij u ook nog een bericht terug.. noem mij nog eens een paar applicaties waar ge dat mee kunt bereiken? Heel weinig imo. En inderdaad, nummers die via myspace uitgegroeid zijn tot wereldbekende nummers, die zijn ook al talloos aan het worden. |
|
|
| Bertn |
Net de topic eens doorlezen. Ik vind dat dwaze opmerkingen gerust bakken kritiek mogen krijgen, maar de aanval die Config hier weer zomaar op zijn dak kreeg verdiende hij niet. En Gregs verdediging is nog nooit zo zwak en onbeargumenteerd geweest als in dit topic:)
Dat Christina Config niet moet hebben is al langer duidelijk, maar altijd maar zitten zagen daarvan, dat begint nu echt wel ferm mijn kloten uit te hangen;) |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Push2005
Niet akkoord; het is de kleine kinder-mentaliteit die hier gevoed wordt. Jij bent graag sarcastisch... Zo zijn er nog. Ik lach eens de club brugge supporters uit en meneer confag voelt zich direct persoonlijk aangevallen en begint van een mug een olifant te maken.
Het is dat gebleit dat moet stoppen... Ik kan me niet herinneren dat ik beginnen wenen ben of bij de moderator gaan klagen als ik als mark norman of tiesto fanboy wordt bekeken. Daar moet je maar tegenkunnen op een forum; en daarbij is het meestal maar voor te lachen bedoeld.
Deze ludieke sfeer dat dit board vroeger droeg is tenonder gegaan in de eerste fase sinds de grote bemoeiing van domineesje; in een tweede fase door config.
Greg mag voor sommigen wel arrogant overkomen; ik vind het in de eerste plaats grappig en sarcastisch. Op het internet ben je trouwens nog altijd anders dan in het echt. Daar heeft Greg wellicht nog niet half de arrogantie van enkel anderen hier.
Tom; jij bent net zo arrogant als Greg in deze thread als je begint als "Shiiiiit kijk eens wat een vette foto, die zet ik als repeatable achtergrond, en daar zet ik dan een hoop lelijke foto's en filmpjes op, liefst met allemaal verschillende groottes. Een afschuwelijk gekleurd lettertype mag natuurlijk ook niet ontbreken. Oh ja, en wat muziek! Add me, add me, I'm so elite!"
Ik vind dat, net als Greg's posts, ook om te lachen.
Niet alleen de crybabymentaliteit verziekt dit forum; er is nog de laatste factor van onwil bij vele members om nog maar IETS nuttigs over trance te posten (de laatste thread die ik startte is ook al lang weer begraven).
Men kan hier alleen nog maar over jump posten; en in zo'n thread is confag even arrogant als anderen hier.
En last but not least heeft een geweldig onnozele en inconsequente moderator hier ook het nodig aandeel in. |
proficiat luc, dit is exact hoe ik er over denk! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|